Понад 70 000 споживачів стали користувачами вайберу "Прикарпатенерготрейду" і статистика користувачів чат-боту зростає щодня. Не дивно, адже сервіс дозволяє вирішувати нагальні питання, де б ви не були у зручний час.
Нагадуємо, що наші побутові клієнти у вайбер-боті можуть 24/7:
- дізнатись історію нарахувань та платежів;
- подати показник лічильника;
- завантажити детальний рахунок;
- заплатити за електроенергію.
Якщо є питання, на яке не вдалось отримати інформацію автоматизовано, допоможе спеціальна функція - консультація з фахівцем. У головному меню вайбер-чату натисніть «Допомога», потім – «Зв’язок з оператором» Консультації доступні: понеділок-четвер з 8:00 до 17:00, п’ятниця з 8:00 до 16:00, відповіді надаються в порядку черги.
Приєднуйтесь і ви до нашої вайбер-спільноти. Щоб підписатись на чат-бот, перейдіть за посиланням або проскануйте QR-код на зображенні. Для початку роботи потрібно ввести номер особового рахунку і прізвище власника. Або ж поділіться своїм номером телефону: якщо він є в абонентській базі, система запропонує закріплені за ним особові рахунки. Отримуйте наші послуги швидко, зручно, онлайн!