Зберігайте інформацію, яка неодмінно стане в нагоді. Оберіть зручний спосіб комунікації з енергопостачальником і ви переконаєтесь, що вирішити питання можна швидко, зручно, онлайн.
Канали дистанційного обслуговування для клієнтів "Прикарпатенерготрейду":
- персональний кабінет: для населення, для бізнесу;
- чат-бот у вайбері або чат у телеграмі;
- кол-центр: 066/067 50 40 200, (0342) 78 00 10;
- телефон та електронну пошту ЦОКу;
- інформаційно-консультаційний центр: 050 434 1699, ikc@pret.com.ua, (0342) 58 64 00.
А це - найпопулярніші послуги постачальника, що доступні онлайн:
- нарахування та порядок оплати за енергоресурси;
- видача та перевірка рахунків;
- звірка розрахунків;
- договірні відносини;
- отримання бланків документів;
- коригування лімітів споживання;
- консультація у фахівця.
Заощаджуйте час і зусилля та використовуйте їх, щоб наближати нашу перемогу. Слава Україні!