Чат бот
067 50 40 200 066 50 40 200 0342 78 00 10
account phone phone

Дистанційне обслуговування - у пріоритеті ПрЕТ

Дата публікації: 25-09-2020 о 13:36, останнє оновлення: 20-04-2021 о 08:54
Усі новини

Центри обслуговування в Івано-Франківську, Коломиї та Калуші відновлюють особистий прийом клієнтів з 28 вересня. Та це не значить, що дистанційні канали надання послуг будуть недоступними. Навпаки - закликаємо віддавати перевагу саме обслуговуванню на відстані, адже ситуація з поширенням Covid-19 залишається загрозливою.

Звертайтесь в ЦОКи лише за нагальної потреби. Відмовтесь від візиту, якщо маєте ознаки респіраторного захворювання або ж питання можна вирішити дистанційно.

Доступні канали зв’язку:

  • персональний кабінет
  • телефони та електронні пошти територіальних ЦОКів: pret.com.ua/service_centers
  • Viber чат-бот
  • кол-центр: (066) 50 40 200, (067) 50 40 200, (0342) 78 00 10 (понеділок–п’ятниця з 8:00 до 18:00, субота з 9:00 до 13:00 год, неділя та святкові дні – вихідні)
  • інформаційно-консультаційний центр: (0342) 58 64 00, ikc@pret.com.ua (понеділок - п’ятниця з 9:00 до 15:00, субота, неділя та святкові дні – вихідні)
  • сторінка в мережі Facebook

Послуги, які надаються дистанційно:

  • видача та перевірка рахунків на оплату електричної енергії
  • надання даних про споживання електричної енергії
  • прийом показників
  • консультації та довідки з питань електропостачання

Під час карантину обслуговування здійснюється відповідно до важливих санітарних вимог. Нагадуємо, що клієнти мають використовувати маски, дотримуватись соціальної дистанції та правил, встановлених у ЦОКах.

Бережіть себе та робіть вибір на користь дистанційного обслуговування!