Чат бот
067 50 40 200 066 50 40 200 0342 78 00 10
account phone phone

Покрокова інструкція для відновлення електропостачання в помешканні

Дата публікації: 02-11-2021 о 15:12
Усі новини

На час «червоної» зони діє заборона на вимкнення побутових споживачів через заборгованість. Втім, домогосподарства, які були знеструмлені до 30 жовтня, залишаються такими до врегулювання питання боргів. У такому випадку для відновлення електропостачання споживачу потрібно:

  1. Сплатити в повному обсязі суму боргу. Це можна зробити онлайн або в будь-якому відділенні банку чи «Укрпошти». Усі способи оплати – за посиланням.
  2. Звернутися до постачальника ТОВ «Прикарпатенерготрейд» за рахунком на повторне підключення (включає вартість відключення за борги та відновлення електропостачання і сплачується за іншими реквізитами). Для цього зверніться в центр обслуговування (особисто чи на електронну адресу) або зв’яжіться з нашим фахівцем через вайбер/телеграм.
  3. Надати копії документів про оплату боргу та послуги повторного підключення. Лише після цього постачальник надсилає оператору системи розподілу заявку на відновлення електропостачання. Відповідно до законодавства термін виконання заявки – 3-5 робочих днів.

У «червоній» зоні, відповідно до чинного законодавства, діють посилені заходи безпеки. Центри обслуговування клієнтів працюють у спеціальному режимі роботи: прийом відвідувачів дозволений тільки за наявності у клієнта:

  • сертифікату про повний курс вакцинації («зелений» сертифікат)
  • міжнародного свідоцтва про вакцинацію
  • негативного результату ПЛР-тесту чи експрес-тесту на визначення антигену коронавірусу (дійсні 72 години)

Тому додатково інформуємо, що для отримання рахунку на повторне підключення та надання копій квитанцій про оплату споживачі можуть використовувати канали дистанційного обслуговування, зазначені вище: електронна пошта ЦОКу, чат у вайбері або телеграмі.