Усі питання, що стосуються роботи "Прикарпатенерготрейду" наші клієнти можуть вирішити онлайн. Доступні канали комунікації - за посиланням.
Та попри це, ми знаємо, яким важливим для когось може бути особисте спілкування з фахівцем. У співпраці з місцевою владою відновлюємо прийом з питань електро- та газопостачання у Тлумачі. Обслуговування здійснюватиметься у приміщенні ЦНАПу (вул. Макуха, 14) щопонеділка та щосереди з 8:00 до 17:15 (12:00-13:00 – перерва на обід).
Послуги, які будуть доступними:
- укладення договору про постачання електроенергії фізичним та юридичним особам (новий споживач/зміна власника);
- укладення договору про постачання природного газу (населення, бізнес-клієнти);
- видача рахунків постачальника, звірка розрахунків;
- укладення договору купівлі-продажу електричної енергії за «зеленим тарифом»;
- відновлення постачання електричної енергії споживачу (після вимкнення через заборгованість);
- консультації щодо реєстрації в персональному кабінеті, чат-боті та інші.
Онлайн чи офлайн – обирати споживачеві. Головне, щоб вирішення питань, незалежно від формату, відбувалось швидко та зручно.