Побутові та юридичні клієнти "Прикарпатенерготрейду" тепер можуть подати звернення онлайн на нашому офіційному сайті. Для цього достатньо перейти за посиланням або натиснути кнопку «Подати документи/звернення» на сайті.
Як це працює?
- зареєструйтесь в онлайн-офісі клієнта. Відтак ви зможете користуватись порталом постійно, щоб подати звернення постачальнику;
- заповніть персональні дані в розділі «Мій профіль». Ця інформація вноситься лише раз і буде універсальною для всіх запитів;
- у розділі «Створити документ» оберіть тип документу «Звернення»;
- заповніть бланк звернення та опишіть суть запиту. За потреби можна додати файл, який стосується вашого звернення;
- натисніть кнопку «Створити» - ваш запит вирушить на реєстрацію до наших фахівців.
Усі електронні звернення розглядаються інформаційно-консультаційним центром на рівні з паперовими в порядку черги. Якщо фахівцю для вирішення питання потрібна буде додаткова інформація, він самостійно сконтактує з клієнтом. Відповідь на запит споживач отримає на пошту у встановлені законодавством терміни.
Ми хочемо, щоб наша співпраця була комфортною для кожного клієнта. Тому пропонуємо зручні переваги онлайн-звернень для тих, хто звик вирішувати питання дистанційно.