067 50 40 200 066 50 40 200 0342 59 45 50
phone phone 067 50 40 200 066 50 40 200 0342 59 45 50

Споживачі мають інформувати постачальника про неможливість оплати за електрику

Дата публікації: 08-04-2020 о 17:01, останнє оновлення: 08-04-2020 о 17:23
Усі новини

Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг розробила комплекс заходів для учасників ринку електроенергії на період карантину. Нагадаємо, що раніше постачальники звернулись до Президента та Регулятора через суттєве зменшення розрахунків за електроенергію, яке може призвести до непередбачуваних наслідків в роботі ринку.

Головне завдання Регулятора та всіх учасників – забезпечити якісне, безперебійне електрозабезпечення споживачів. Результатом обговорення проблемних питань на селекторній нараді, яку провели т.в.о. Міністра енергетики та захисту довкілля Віталій Шубін та Голова НКРЕКП Валерій Тарасюк, стала постанова НКРЕКП «Про дії учасників ринку електричної енергії у період дії карантину та обмежувальних заходів, пов’язаних із поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)», проголосована 8 квітня.

Серед іншого вона пропонує рішення щодо заборгованості, яка може сформуватись протягом карантину. Згідно з цією постановою споживачі повинні вживати усіх заходів з оплати електричної енергії. Якщо немає технічної чи економічної можливості розрахуватись за електрику, слід повідомити про це (з відповідним обґрунтуванням) постачальника.

Інформуємо, що після карантину та 30 днів з його відміни однаково доведеться сплачувати за електроенергію та комунальні послуги. Щоб уникнути відключення електропостачання, наша компанія пропонує вже зараз, відповідно до постанови Регулятора, почати вирішувати питання оплати:

  • укладення графіків погашення заборгованості
  • здійснення щомісячних платежів
  • дотримання платіжної дисципліни, передбаченої договором.