Чат бот
067 50 40 200 066 50 40 200 0342 78 00 10
account phone phone

Як додати споживача до персонального кабінету

Дата публікації: 16-04-2020 о 11:23, останнє оновлення: 28-04-2020 о 10:19
Усі новини

Додавайте споживачів до свого персонального кабінету. Так Ви допоможете рідним контролювати стан особового рахунку, вчасно подавати показник і оплачувати послуги всього за кілька кліків. Якщо раніше відкладали цю хорошу справу, то саме час її зробити. Адже в період карантину варто максимально користуватись дистанційними послугами і допомогти з цим людям старшого покоління.

Щоб додати ще один особовий рахунок в персональний кабінет, слідуйте покроковій інструкції:

  1. Зайдіть в систему та виконайте пошук споживачів, обравши кнопку «Пошук» на верхній панелі.
  2. Оберіть філію із запропонованого списку, введіть особовий рахунок та вкажіть категорію – «населення» чи «юридичні особи». Натисніть «Виконати пошук».
  3. Система відобразить ваші дані: номер договору, мобільний телефон та E-mail (два останні, якщо вони є в базі). Перевірте інформацію та натисніть кнопку «+». Уважно перевірте мобільний номер телефону та E-mail (при наявності у базі). Саме на нього прийде код підтвердження.
  4. Введіть код підтвердження, який надійде на Ваш мобільний/E-mail. Якщо вашого номеру і поштової адреси немає в базі, для підтвердження потрібно зазначити суму останньої оплати. Код підтвердження прийде власнику особового рахунку, що додається. Сума останньої оплати теж стосується особового рахунку, що додається.

Якщо виникли питання, Ви можете звернутися до служби підтримки персонального кабінету: https://cutt.ly/YtNRc9e