Чат бот
067 50 40 200 066 50 40 200 0342 78 00 10
account phone phone

Підтримка "на відстані": про особливості обслуговування клієнтів ПрЕТ

Дата публікації: 13-05-2020 о 09:50, останнє оновлення: 20-05-2020 о 12:23
Усі новини

Центри обслуговування клієнтів «Прикарпатенерготрейду» продовжують працювати дистанційно. Оскільки карантин триває і є загроза здоров’ю людей, прийняли рішення поки не відновлювати традиційну роботу центрів.

Наразі кожен клієнт може отримати фахову допомогу з питань електропостачання, обравши зручний дистанційний спосіб:
• Персональний кабінет: my.pret.com.ua
• Телефони та електронні пошти територіальних ЦОКів: pret.com.ua/service_centers
• Viber: Івано-Франківськ - (050) 010 77 13, Коломия - (050) 431 17 62, Калуш - (067) 344 61 31.
• Кол-центр: (066) 50 40 200, (067) 50 40 200, (0342) 59 45 50 (понеділок–п’ятниця з 8:00 до 18:00, субота з 9:00 до 13:00 год, неділя та святкові дні – вихідні);
• Інформаційно-консультаційний центр: (0342) 58 64 00, ikc@pret.com.ua (понеділок - п’ятниця з 9:00 до 15:00, субота, неділя та святкові дні – вихідні)

Про відновлення особистого прийому клієнтів та особливості роботи ЦОКів інформуватимемо на офіційному сайті та Facebook сторінці компанії www.facebook.com/pret.com.ua/