Адаптивний карантин продовжено, адже ситуація з захворюванням на Covid-19 в Україні демонструє сумну статистику. В Івано-Франківській області кількість хворих зростає, тому про послаблення карантину аж ніяк не йдеться.
Для нашої компанії головним критерієм сервісу залишається безпека для працівників і клієнтів. В пріоритеті - дистанційне обслуговування. Доступні канали зв’язку: cutt.ly/eyIVKaT. Звертайтесь в центри лише за нагальної потреби. Відмовтесь від візиту в ЦОК, якщо:
- маєте ознаки респіраторного захворювання
- питання можна вирішити дистанційно
Обов’язкова вимога до роботи центрів обслуговування – дезінфекція приміщень щодвігодини. На цей час (приблизно 15-20 хв) припиняється прийом. Звісно, це збільшує час очікування для клієнтів. Просимо сприймати це з розумінням, адже йдеться про нашу спільну безпеку.
Послуги, які надаються на відстані, без візиту в ЦОК:
- видача рахунків, перевірка рахунку на оплату електричної енергії
- надання даних про споживання електричної енергії
- прийом показників
- консультації та довідки з питань електропостачання
- допомога з реєстрацією та техпідтримка клієнтів в персональному кабінеті
Бережіть себе та робіть вибір на користь дистанційного обслуговування!