Чат бот
067 50 40 200 066 50 40 200 0342 78 00 10
account phone phone

Дистанційне обслуговування в пріоритеті "Прикарпатенерготрейду"

Дата публікації: 19-06-2020 о 15:30, останнє оновлення: 19-06-2020 о 15:30
Усі новини

Адаптивний карантин продовжено, адже ситуація з захворюванням на Covid-19 в Україні демонструє сумну статистику. В Івано-Франківській області кількість хворих зростає, тому про послаблення карантину аж ніяк не йдеться.

Для нашої компанії головним критерієм сервісу залишається безпека для працівників і клієнтів. В пріоритеті - дистанційне обслуговування. Доступні канали зв’язку: cutt.ly/eyIVKaT. Звертайтесь в центри лише за нагальної потреби. Відмовтесь від візиту в ЦОК, якщо:

  • маєте ознаки респіраторного захворювання
  • питання можна вирішити дистанційно

Обов’язкова вимога до роботи центрів обслуговування – дезінфекція приміщень щодвігодини. На цей час (приблизно 15-20 хв) припиняється прийом. Звісно, це збільшує час очікування для клієнтів. Просимо сприймати це з розумінням, адже йдеться про нашу спільну безпеку.

Послуги, які надаються на відстані, без візиту в ЦОК:

  • видача рахунків, перевірка рахунку на оплату електричної енергії
  • надання даних про споживання електричної енергії
  • прийом показників
  • консультації та довідки з питань електропостачання
  • допомога з реєстрацією та техпідтримка клієнтів в персональному кабінеті

Бережіть себе та робіть вибір на користь дистанційного обслуговування!