Чат бот
067 50 40 200 066 50 40 200 0342 78 00 10
account phone phone

Калуський ЦОК працюватиме дистанційно

Дата публікації: 18-08-2020 о 16:59, останнє оновлення: 31-08-2020 о 09:39
Усі новини

З 19 серпня центр обслуговування клієнтів «Прикарпатенерготрейду» в місті Калуші переходить в режим дистанційної роботи.

Відповідне рішення прийняли у зв’язку з напруженою епідеміологічною ситуацією. Калуський ЦОК є одним з найбільш відвідуваних в області, тому тимчасово призупиняємо його традиційну роботу заради безпеки клієнтів та працівників. Як тільки ситуація стабілізується, особистий прийом споживачів відновиться з дотриманням всіх карантинних норм.

А поки підтримку з питань електропостачання можна отримати через:

  • Персональний кабінет
  • Viber: (050) 010 77 13 (текстові повідомлення) (понеділок-четвер з 8:00 до 17:15; п'ятниця з 8:00 до 16:00; субота, неділя та святкові дні – вихідні);
  • телефон та електронна пошта центру обслуговування: (0-3472) 6-06-08info.kal@pret.com.ua (понеділок–п’ятниця з 8:00 до 18:00, субота з 9:00 до 13:00 год, неділя та святкові дні – вихідні);
  • кол-центр: (066) 50 40 200, (067) 50 40 200, (0342) 59 45 50 (понеділок–п’ятниця з 8:00 до 18:00, субота з 9:00 до 13:00 год, неділя та святкові дні – вихідні);
  • інформаційно-консультаційний центр: (0342) 58 64 00, ikc@pret.com.ua (понеділок - п’ятниця з 9:00 до 15:00, субота, неділя та святкові дні – вихідні)
  • сторінка «Прикарпатенеготрейду» в мережі Facebook

Дякуємо за розуміння, нам важлива ваша безпека!