У зв’язку з ростом захворюваності на COVID-19 у Рожнятівському районі, з 26 серпня "Прикарпатенерготрейд", задля безпеки клієнтів та працівників, тимчасово обмежує прийом клієнтів центру обслуговування в смт. Рожнятів.
Як тільки ситуація стабілізується, особистий прийом клієнтів відновиться з дотриманням всіх карантинних норм.
Нагадуємо контактні дані для зв’язку на цей час, якими можна користуватися дистанційно:
- Персональний кабінет: https://my.pret.com.ua
- Телефон для консультацій та електронна пошта центру обслуговування:
(03474)2-06-94
Графік роботи: понеділок - четвер: 8:00-17:15, п’ятниця: 8:00-16:00, субота, неділя та святкові дні – вихідні
- Кол-центр:
(066) 50 40 200,
(067) 50 40 200,
(0342) 59 45 50
Графік роботи: понеділок - п’ятниця: 8:00-18:00, субота: 9:00-13:00, неділя та святкові дні – вихідні
- Viber: (050) 010 77 13 (текстові повідомлення) (понеділок-четвер з 8:00 до 17:15; п'ятниця з 8:00 до 16:00; субота, неділя та святкові дні – вихідні)
- Інформаційно-консультаційний центр:
(0342)58 64 00,
Графік роботи: понеділок - четвер: 8:00-17:15, п’ятниця: 8:00-16:00, субота, неділя та святкові дні – вихідні
- Сторінка "Прикарпатенерготрейду" в мережі Facebook
А також покази лічильника, рапорт та інші звернення і документи (в тому числі стосовно приєднання) ви можете залишити в скриньці біля входу в ЦОК (обов’язково вкажіть ваш номер телефону та електронну адресу).
Дякуємо за розуміння, нам важлива ваша безпека!