Карантин триває, ситуація з поширенням Covid-19 в області все ще виглядає загрозливо. З міркувань безпеки наразі частина центрів обслуговування «Прикарпатенерготрейду» працює виключно дистанційно.
Йдеться про ЦОКи Івано-Франківська, Калуша, Коломиї, Богородчан, Тлумача, Рожнятова, де тимчасово припинено особистий прийом клієнтів. Такий режим роботи попередньо триватиме до 12 вересня.
Решта центрів (Галич, Рогатин, Городенка, Долина, Косів, Верховина, Надвірна, Яремче, Снятин) продовжують прийом клієнтів, дотримуючись усіх карантинних вимог. При цьому застосовують важливу норму безпеки: у приміщенні одночасно може перебувати ЛИШЕ ОДИН споживач.
Більшість наших клієнтів вже знає, що отримати потрібну допомогу можна без візиту в ЦОК. Вони пересвідчились: дистанційна підтримка від фахівців ПрЕТ – це швидко та безпечно. Вирішуйте питання електропостачання на відстані й ви. Доступні канали зв’язку:
- Персональний кабінет
- телефони та електронні пошти територіальних ЦОКів: pret.com.ua/service_centers
- Viber для текстових повідомлень: (050) 010 77 13 (понеділок-четвер з 8:00 до 17:15; п'ятниця з 8:00 до 16:00; субота, неділя та святкові дні – вихідні). Зверніть увагу: відповіді надаються в робочий час згідно з черговістю запитів
- кол-центр: (066) 50 40 200, (067) 50 40 200, (0342) 59 45 50 (понеділок–п’ятниця з 8:00 до 18:00, субота з 9:00 до 13:00 год, неділя та святкові дні – вихідні)
- інформаційно-консультаційний центр: (0342) 58 64 00, ikc@pret.com.ua (понеділок - п’ятниця з 9:00 до 15:00, субота, неділя та святкові дні – вихідні)
- сторінка "Прикарпатенерготрейду" в мережі Facebook
Залишайтесь у безпеці – обирайте дистанційне обслуговування!