Центри обслуговування в Івано-Франківську, Калуші, Коломиї, Тлумачі, Рожнятові продовжують дистанційну роботу до 20 вересня.
Отримати усі необхідні послуги клієнти цих п'яти ЦОКів можуть на відстані через:
• Персональний кабінет
• Телефони та електронні пошти територіальних ЦОКів: https://pret.com.ua/service_centers
• Viber для текстових повідомлень: (050) 010 77 13 (понеділок-четвер з 8:00 до 17:15; п'ятниця з 8:00 до 16:00; субота, неділя та святкові дні – вихідні; відповіді надаються в робочий час за черговістю запитів)
• Кол-центр: (066) 50 40 200, (067) 50 40 200, (0342) 59 45 50 (понеділок–п’ятниця з 8:00 до 18:00, субота з 9:00 до 13:00 год, неділя та святкові дні – вихідні)
• Інформаційно-консультаційний центр: (0342) 58 64 00, ikc@pret.com.ua (понеділок - п’ятниця з 9:00 до 15:00, субота, неділя та святкові дні – вихідні)
• Сторінка "Прикарпатенерготрейду" в мережі Facebook
Крім того, залишити показники лічильника, звіт чи інші звернення (в тому числі з питань приєднання) побутові та юридичні клієнти можуть у скриньці біля ЦОКу, обов’язково вказавши номер телефону та електронну адресу для зворотного зв’язку.
Варто зауважити, що центр обслуговування в Богородчанах працюватиме дистанційно до завершення карантину.
Решта центрів обслуговування «Прикарпатенерготрейду» працюють у звичному режимі з дотриманням правила: один клієнт у приміщенні. Та це зовсім не означає, що потрібно йти в ЦОК, аби вирішити своє питання. Отримати низку послуг можна дистанційно, використовуючи згадані вище канали зв’язку.
Послуги, які надаються на відстані:
• видача рахунків, перевірка рахунку на оплату електричної енергії
• надання даних про споживання електричної енергії
• прийом показників
• консультації та довідки з питань електропостачання
І запевняємо: безпечний сервіс неодмінно лишається якісним!