067 50 40 200 066 50 40 200 0342 59 45 50
account phone phone 067 50 40 200 066 50 40 200 0342 59 45 50

Режим дистанційної роботи ЦОКів продовжено

Дата публікації: 11-09-2020 о 12:02
Усі новини

Центри обслуговування в Івано-Франківську, Калуші, Коломиї, Тлумачі, Рожнятові продовжують дистанційну роботу до 20 вересня.

Отримати усі необхідні послуги клієнти цих п'яти ЦОКів можуть на відстані через:

Персональний кабінет
• Телефони та електронні пошти територіальних ЦОКів: https://pret.com.ua/service_centers
• Viber для текстових повідомлень: (050) 010 77 13 (понеділок-четвер з 8:00 до 17:15; п'ятниця з 8:00 до 16:00; субота, неділя та святкові дні – вихідні; відповіді надаються в робочий час за черговістю запитів)
• Кол-центр: (066) 50 40 200, (067) 50 40 200, (0342) 59 45 50 (понеділок–п’ятниця з 8:00 до 18:00, субота з 9:00 до 13:00 год, неділя та святкові дні – вихідні)
• Інформаційно-консультаційний центр: (0342) 58 64 00, ikc@pret.com.ua (понеділок - п’ятниця з 9:00 до 15:00, субота, неділя та святкові дні – вихідні)
• Сторінка "Прикарпатенерготрейду" в мережі Facebook

Крім того, залишити показники лічильника, звіт чи інші звернення (в тому числі з питань приєднання) побутові та юридичні клієнти можуть у скриньці біля ЦОКу, обов’язково вказавши номер телефону та електронну адресу для зворотного зв’язку.

Варто зауважити, що центр обслуговування в Богородчанах працюватиме дистанційно до завершення карантину.

Решта центрів обслуговування «Прикарпатенерготрейду» працюють у звичному режимі з дотриманням правила: один клієнт у приміщенні. Та це зовсім не означає, що потрібно йти в ЦОК, аби вирішити своє питання. Отримати низку послуг можна дистанційно, використовуючи згадані вище канали зв’язку.

Послуги, які надаються на відстані:
• видача рахунків, перевірка рахунку на оплату електричної енергії
• надання даних про споживання електричної енергії
• прийом показників
• консультації та довідки з питань електропостачання

І запевняємо: безпечний сервіс неодмінно лишається якісним!