Центри обслуговування в Івано-Франківську, Коломиї та Калуші відновлюють особистий прийом клієнтів з 28 вересня. Та це не значить, що дистанційні канали надання послуг будуть недоступними. Навпаки - закликаємо віддавати перевагу саме обслуговуванню на відстані, адже ситуація з поширенням Covid-19 залишається загрозливою.
Звертайтесь в ЦОКи лише за нагальної потреби. Відмовтесь від візиту, якщо маєте ознаки респіраторного захворювання або ж питання можна вирішити дистанційно.
Доступні канали зв’язку:
- персональний кабінет
- телефони та електронні пошти територіальних ЦОКів: pret.com.ua/service_centers
- Viber чат-бот
- кол-центр: (066) 50 40 200, (067) 50 40 200, (0342) 78 00 10 (понеділок–п’ятниця з 8:00 до 18:00, субота з 9:00 до 13:00 год, неділя та святкові дні – вихідні)
- інформаційно-консультаційний центр: (0342) 58 64 00, ikc@pret.com.ua (понеділок - п’ятниця з 9:00 до 15:00, субота, неділя та святкові дні – вихідні)
- сторінка в мережі Facebook
Послуги, які надаються дистанційно:
- видача та перевірка рахунків на оплату електричної енергії
- надання даних про споживання електричної енергії
- прийом показників
- консультації та довідки з питань електропостачання
Під час карантину обслуговування здійснюється відповідно до важливих санітарних вимог. Нагадуємо, що клієнти мають використовувати маски, дотримуватись соціальної дистанції та правил, встановлених у ЦОКах.
Бережіть себе та робіть вибір на користь дистанційного обслуговування!