Клієнти "Прикарпатенерготрейд" можуть миттєво вирішувати питання електропостачання у Viber. Переходьте за посиланням, щоб підписатись на чат-бот та отримувати послуги онлайн. Побутові клієнти за допомогою сервісу можуть:
- подати показник лічильника
- дізнатись історію нарахувань та платежів
- завантажити і оплатити рахунок за спожиту електроенергію
Маєте оригінальне питання, з яким робот не впорається? Не проблема - на поміч прийдуть наші фахівці. Нова функція чату – персональна підтримка, що доступна як для побутових, так і юридичних споживачів. Щоб надіслати своє запитання, оберіть в головному меню кнопку «Допомога», а потім – «Зв’язок з оператором». Відтак відкриється новий чат для розмови з фахівцем.
Перед початком спілкування потрібно ідентифікувати себе. Юридичні клієнти надають свій номер мобільного і договору, назву об’єкту; побутові – номер мобільного та особового рахунку, ПІБ. Якщо ви тільки плануєте стати нашим клієнтом і хочете проконсультуватись з фахівцем, достатньо написати номер мобільного, ПІБ/назву підприємства.
Наголошуємо, що для типових запитів (історія нарахувань і платежів, подача показників, видача і оплата рахунку) побутовим клієнтам слід користуватись кнопками автоматичної підтримки, яка дозволяє отримати інформацію миттєво. Опрацювання індивідуальних звернень потребує певного часу і відбувається в порядку черги: понеділок – четвер з 8:00 до 17:15; п'ятниця з 8:00 до 16:00; субота, неділя та святкові дні – вихідні.
Дякуємо, що відкриваєте для себе онлайн сервіси «Прикарпатенерготрейду»!