З 8 до 24 січня в Україні посилюється карантин, тому центри обслуговування клієнтів «Прикарпатенерготрейду» в цей період працюватимуть в режимі дистанційного обслуговування.
Також недоступною буде послуга «Електронна черга». Попередній запис на прийом в ЦОКи Івано-Франківська, Калуша, Коломиї можна буде здійснити вже з 25 січня на сайті, а для споживачів Івано-Франківська і через кол-центр.
Нагадуємо канали дистанційного обслуговування для наших клієнтів:
- персональний кабінет
- чат-бот у Viber
- телефон та електронна пошта центру обслуговування
- кол-центр: (066) 50 40 200, (067) 50 40 200, (0342) 78 00 10 (понеділок–п’ятниця з 8:00 до 18:00, субота з 9:00 до 13:00 год, неділя та святкові дні – вихідні)
- інформаційно-консультаційний центр: (0342) 58 64 00, ikc@pret.com.ua (понеділок - п’ятниця з 9:00 до 15:00, субота, неділя та святкові дні – вихідні)
Крім того, залишити показники лічильника, звіт чи інші звернення (в тому числі з питань приєднання) побутові та юридичні споживачі зможуть у скриньці біля ЦОКу. При письмовому зверненні необхідно вказати номер телефону та електронну адресу для зворотного зв’язку.
Залишайтесь у безпеці, а ми подбаємо, щоб вдома було світло і затишно. Тим паче, всі питання з ПрЕТ можна вирішити онлайн.