Чат бот
067 50 40 200 066 50 40 200 0342 78 00 10
account phone phone

Центри обслуговування клієнтів переходять в онлайн

Дата публікації: 05-01-2021 о 15:30, останнє оновлення: 05-01-2021 о 15:46
Усі новини

З 8 до 24 січня в Україні посилюється карантин, тому центри обслуговування клієнтів «Прикарпатенерготрейду» в цей період працюватимуть в режимі дистанційного обслуговування.

Також недоступною буде послуга «Електронна черга». Попередній запис на прийом в ЦОКи Івано-Франківська, Калуша, Коломиї можна буде здійснити вже з 25 січня на сайті, а для споживачів Івано-Франківська і через кол-центр.

Нагадуємо канали дистанційного обслуговування для наших клієнтів:

  • персональний кабінет
  • чат-бот у Viber
  • телефон та електронна пошта центру обслуговування
  • кол-центр: (066) 50 40 200, (067) 50 40 200, (0342) 78 00 10 (понеділок–п’ятниця з 8:00 до 18:00, субота з 9:00 до 13:00 год, неділя та святкові дні – вихідні)
  • інформаційно-консультаційний центр: (0342) 58 64 00, ikc@pret.com.ua (понеділок - п’ятниця з 9:00 до 15:00, субота, неділя та святкові дні – вихідні)

Крім того, залишити показники лічильника, звіт чи інші звернення (в тому числі з питань приєднання) побутові та юридичні споживачі зможуть у скриньці біля ЦОКу. При письмовому зверненні необхідно вказати номер телефону та електронну адресу для зворотного зв’язку.

Залишайтесь у безпеці, а ми подбаємо, щоб вдома було світло і затишно. Тим паче, всі питання з ПрЕТ можна вирішити онлайн.