З 1 лютого 2021 року на території Івано-Франківської області працюватиме 9 центрів обслуговування клієнтів «Прикарпатенерготрейду». Оновлення мережі ЦОКів пов’язане із завершенням реформи адміністративно-територіального устрою, а також з оптимізацією процесу обслуговування споживачів.
Підсумовуємо головні зміни:
- Клієнти Богородчанського та Тлумацького ЦОКів перейшли до Івано-Франківська (м. Івано-Франківськ, вул. Надрічна, 4Б, тел.: 0342-58-64-38)
- Клієнти Рогатинського ЦОКу з 1 лютого переходять до Галича (м. Галич, вул. Гузара, 5, тел.: 050-010-79-04, 050-421-85-51)
- Клієнти Рожнятівського ЦОКу з 1 лютого переходять до Калуша (м. Калуш, вул. Героїв, 25, тел.: 03472-6-06-08)
- Клієнти Яремчанського ЦОКу з 1 лютого переходять до Надвірної (м. Надвірна, вул. Франка, 29, тел.: 03475-2-65-29). При цьому один фахівець з обслуговування буде надавати послуги в Яремчанському ЦНАПі за адресою: м. Яремче, вул. Свободи, 266.
- Клієнти Верховинського ЦОКу з 1 лютого переходять до Косова (м. Косів, вул. Енергетиків, 1А, тел.: 067-343-27-61). При цьому у Верховині зберігається робоче місце фахівця з обслуговування за адресою: смт. Верховина, вул. Франка, 6.
Не бажаєте їхати в інше місто, щоб отримати потрібну послугу? Не проблема, адже вирішити питання електропостачання можна онлайн, прямо з дому. Пріоритетним для нас залишається дистанційне обслуговування. Так, усі клієнти ПрЕТ можуть отримати онлайн підтримку через універсальні канали (персональний кабінет, чат-бот у Viber, кол-центр чи інформаційно-консультаційний центр) або індивідуальний номер телефону та електронну пошту свого ЦОКу. Усі контакти центрів обслуговування - тут.
Детальніше про канали онлайн підтримки клієнтів за посиланням.