Чат бот
067 50 40 200 066 50 40 200 0342 78 00 10
account phone phone

Інструкція для клієнтів при зміні власника житла

Дата публікації: 16-06-2021 о 13:31
Усі новини

Відповідаємо на актуальне для побутових клієнтів питання: що робити з договором про постачання електроенергії після зміни власника помешкання?

Нагадуємо, що договір на постачання електроенергії укладається лише з власником житла. Тому якщо ви придбали, успадкували чи отримали в подарунок помешкання, слід навести лад у договорах.

Щоб переукласти договір, власнику житла необхідно звернутись в центр обслуговування клієнтів ТОВ «Прикарпатенерготрейд». Додатково потрібно надати копії:

  • паспорта та ІПН власника житла (клієнти Івано-Франківського ЦОКу, які мають пластикові паспорти у формі ID-картки, можуть поділитись цифровими копіями із застосунку Дія);
  • документа, що підтверджує зміну власника особового рахунку (наприклад, витягу з державного реєстру речових прав на нерухоме майно, договору купівлі-продажу, дарування, свідоцтво про право на спадок тощо);
  •  письмової згоди всіх співвласників квартири або будинку (якщо у помешкання є кілька рівноправних співвласників);
  • паспорта точки розподілу (його слід попередньо отримати в оператора системи розподілу);
  • заяви-приєднання, яку можна завантажити за посиланням.

Процес укладання договору на постачання триває до 7 робочих днів. Після цього ви стаєте власником особового рахунку споживача і можете самостійно вирішувати усі питання електропостачання.