Відповідаємо на актуальне для побутових клієнтів питання: що робити з договором про постачання електроенергії після зміни власника помешкання?
Нагадуємо, що договір на постачання електроенергії укладається лише з власником житла. Тому якщо ви придбали, успадкували чи отримали в подарунок помешкання, слід навести лад у договорах.
Щоб переукласти договір, власнику житла необхідно звернутись в центр обслуговування клієнтів ТОВ «Прикарпатенерготрейд». Додатково потрібно надати копії:
- паспорта та ІПН власника житла (клієнти Івано-Франківського ЦОКу, які мають пластикові паспорти у формі ID-картки, можуть поділитись цифровими копіями із застосунку Дія);
- документа, що підтверджує зміну власника особового рахунку (наприклад, витягу з державного реєстру речових прав на нерухоме майно, договору купівлі-продажу, дарування, свідоцтво про право на спадок тощо);
- письмової згоди всіх співвласників квартири або будинку (якщо у помешкання є кілька рівноправних співвласників);
- паспорта точки розподілу (його слід попередньо отримати в оператора системи розподілу);
- заяви-приєднання, яку можна завантажити за посиланням.
Процес укладання договору на постачання триває до 7 робочих днів. Після цього ви стаєте власником особового рахунку споживача і можете самостійно вирішувати усі питання електропостачання.