Інформаційно-консультаційний центр (ІКЦ) – важлива ланка у роботі постачальника електроенергії. То ж як працює ІКЦ "Прикарпатенерготрейду" та в чому його специфіка докладно пояснюємо в цій публікації.
Діяльність ІКЦ засереджена на формуванні прозорого інформаційного середовища між постачальником та клієнтом. Фахівці ІКЦ ретельно вивчають чинне законодавство і будь-які зміни до нього, аби доступно консультувати споживачів з питань електропостачання. ІКЦ розглядає звернення споживачів, надає роз’яснення щодо:
- нарахувань та порядку оплати за електроенергію;
- тарифів на електроенергію;
- пільг та субсидій;
- укладання та виконання договорів про постачання електроенергії;
- дотримання стандартів якості електропостачальника;
- застосування норм чинного законодавства у сфері електропостачання.
Отримати консультацію від ІКЦ можна:
- за телефоном: (0342) 58 64 00;
- надіславши письмове звернення на адресу: 76019, м. Івано-Франківськ, вул. Надрічна, 4-Б;
- надіславши електронного листа на адресу: ikc@pret.com.ua;
- під час особистого прийому за адресою: Івано-Франківськ, вул. Надрічна, 4-Б (з дотриманням заходів безпеки під час карантину).
Також важливо знати, що при ІКЦ працює комісія для вирішення суперечливих ситуацій з питань електропостачання. Будь-які питання, що турбують споживачів, можна владнати на рівні консультаційного центру – об’єктивно і фахово.
Графік роботи ІКЦ: понеділок - п’ятниця з 9:00 до 15:00 год.