Чат бот
067 50 40 200 066 50 40 200 0342 78 00 10
account phone phone

Як працює інформаційно-консультаційний центр

Дата публікації: 06-10-2021 о 16:17, останнє оновлення: 06-10-2021 о 16:34
Усі новини

Інформаційно-консультаційний центр (ІКЦ) – важлива ланка у роботі постачальника електроенергії. То ж як працює ІКЦ "Прикарпатенерготрейду" та в чому його специфіка докладно пояснюємо в цій публікації.

Діяльність ІКЦ засереджена на формуванні прозорого інформаційного середовища між постачальником та клієнтом. Фахівці ІКЦ ретельно вивчають чинне законодавство і будь-які зміни до нього, аби доступно консультувати споживачів з питань електропостачання. ІКЦ розглядає звернення споживачів, надає роз’яснення щодо:

  • нарахувань та порядку оплати за електроенергію;
  • тарифів на електроенергію;
  • пільг та субсидій;
  • укладання та виконання договорів про постачання електроенергії;
  • дотримання стандартів якості електропостачальника;
  • застосування норм чинного законодавства у сфері електропостачання.

Отримати консультацію від ІКЦ можна:

  • за телефоном: (0342) 58 64 00;
  • надіславши письмове звернення на адресу: 76019, м. Івано-Франківськ, вул. Надрічна, 4-Б;
  • надіславши електронного листа на адресу: ikc@pret.com.ua;
  • під час особистого прийому за адресою: Івано-Франківськ, вул. Надрічна, 4-Б (з дотриманням заходів безпеки під час карантину).

Також важливо знати, що при ІКЦ працює комісія для вирішення суперечливих ситуацій з питань електропостачання. Будь-які питання, що турбують споживачів, можна владнати на рівні консультаційного центру – об’єктивно і фахово.

Графік роботи ІКЦ: понеділок - п’ятниця з 9:00 до 15:00 год.