Чат бот
067 50 40 200 066 50 40 200 0342 78 00 10
account phone phone

Три способи вирішити питання онлайн

Дата публікації: 13-10-2021 о 14:38
Усі новини

Ми тішимось, коли наші клієнти отримують послуги дистанційно. Пропонуємо три історії, де герої обирають найзручніші для себе умови обслуговування, щоб допомогти визначитися вам.

Юрій, власник малого бізнесу. Він дуже вболіває за свою справу, тому звик усе тримати під контролем. Для вирішення питань електропостачання обрав персональний кабінет юридичного клієнта. З допомогою цього сервісу Юрій повністю контролює стан рахунку, вчасно звітує про споживання і отримує документи. Та головне – він не відривається від бізнесових справ, адже все це робить просто у власному офісі за кілька хвилин.

Михайло, студент магістратури. Ще зовсім нещодавно комуналкою замість нього займались батьки. Перейнявши від них естафету, всі побутові питання він хоче вирішувати швидко, автоматизовано, у смартфоні. Тому знайшов для себе оптимальне рішення - приєднався до чат-боту у вайбері. Бо чат-бот завжди на зв’язку і готовий допомогти подати показник, дізнатись історію споживання, завантажити і оплатити рахунок. Все «на ізі», так як любить Михайло. А коли все-таки треба поговорити з фахівцем, він обирає в чат-боті функцію «Зв’язок з оператором» і пише повідомлення в одному з улюблених месенджерів.

Приєднатись до чат-боту можна за посиланням.

Марія, бухгалтер. Вона з тих, хто прагне живого спілкування, але часу на відвідини сервісних центрів не вистачає. Та й не дуже це корисно під час карантину. Тому Марія, коли є необхідність, телефонує до кол-центру, аби звірити розрахунки чи отримати додаткову консультацію.

Телефон кол-центру: 066/067 50 40 200, (0342) 78 00 10.

Оберіть канал дистанційного обслуговування і для себе!