Чат бот
067 50 40 200 066 50 40 200 0342 78 00 10
account phone phone

Як вирішити питання електропостачання онлайн

Дата публікації: 10-01-2022 о 14:58
Усі новини

Січень традиційно минає «на хвилі свят». Та раптом потрібно вирішити питання електропостачання - маємо зручні онлайн-канали обслуговування, щоб ви не покидали своєї зони комфорту.

Просто приєднуйтесь до чат-боту у вайбері або чату в телеграмі. Для початку розмови перейдіть за посиланням або скануйте QR-код одного з месенджерів за посиланням. У головному меню вайбер-чату натисніть «Допомога», потім – «Зв’язок з оператором». У телеграмі чат з оператором відкривається відразу.

Перед початком спілкування з фахівцем ідентифікуйте себе – у цьому вам допоможуть автоматичні підказки. Потім напишіть своє звернення і зачекайте на відповідь фахівця. Окрім текстових повідомлень, сервіси дають можливість обмінюватись файлами (для телеграму лише у форматі PDF або JPEG). Консультації доступні як побутовим, так і юридичним клієнтам: понеділок-четвер з 8:00 до 17:00, п’ятниця з 8:00 до 16:00.

Додатково до чату з фахівцем у вайбер-боті побутові клієнти можуть миттєво: подати показник, дізнатись історію нарахувань і платежів, отримати і оплатити рахунок за електроенергію.