Чат бот
067 50 40 200 066 50 40 200 0342 78 00 10
account phone phone

67% клієнтських запитів вирішено онлайн

Дата публікації: 01-08-2022 о 15:19
Усі новини

Протягом цього року дві третини послуг та консультацій фахівці "Прикарпатенерготрейду" надали дистанційно. Звісно, сучасні реалії диктують нові тенденції у сфері обслуговування. Зараз нам так хочеться залишатись у безпеці та витрачати мінімум часу на побутову рутину. З впевненістю можемо сказати: ті, хто бодай раз вирішив своє питання онлайн, більше не бажає повертатись до «особистих візитів».

Нагадуємо дистанційні канали комунікації для наших клієнтів.

Онлайн-офіс. Дозволяє подати заяву-приєднання до договору про постачання електрики та газу, написати звернення з питань електро- та газопостачання.

Персональний кабінет: для населення, для бізнесу, споживача газу. Дає можливість стежити за історією нарахувань і платежів, отримати рахунок, заплатити за енергоресурс, написати запит фахівцю.

Чат-бот у вайбері. Має той самий функціонал, що й персональний кабінет, додаткова перевага – завжди під рукою в улюбленому месенджері.

Чат у телеграмі. Дозволяє поспілкуватись з фахівцем та отримати консультацію онлайн.

Кол-центр: 066/067 50 40 200, (0342) 78 00 10. Оператори надають інформацію про стан розрахунків, чинні тарифи, способи оплати, пільги та субсидії, договірні взаємовідносини споживача та енергопостачальника.

Інформаційно-консультаційний центр: 050 434 1699, ikc@pret.com.ua, (0342) 58 64 00. Розглядає звернення споживачів і надає роз’яснення щодо нарахувань та порядку оплати, тарифів, пільг та субсидій, укладання та виконання договорів, дотримання стандартів якості, застосування норм чинного законодавства.

Обирайте зручний спосіб підтримки, щоб сформувати власні комфортні звички.