Чат бот
067 50 40 200 066 50 40 200 0342 78 00 10
account phone phone

Для побутових клієнтів ПрЕТ запрацював Viber чат-бот

Дата публікації: 24-09-2020 о 14:17
Усі новини

Сервіс, що супроводжує клієнта: "Прикарпатенерготрейд" запустив чат-бот у Viber для побутових споживачів. Відтепер вирішити найактуальніші питання електропостачання можна онлайн 24/7. Зовсім не потрібно йти до офісу, щоб дізнатись про стан особового рахунку. Актуальна інформація буде завжди під рукою в одному застосунку.

Чат-бот ПрЕТ допоможе:

  • дізнатись історію нарахувань та платежів
  • подати показник лічильника
  • завантажити детальний рахунок
  • заплатити за електроенергію

Щоб підписатись на чат-бот перейдіть за посиланням або проскануйте QR-код на зображенні.

Для початку роботи потрібно ввести номер особового рахунку і прізвище власника. Або ж поділіться своїм номером телефону: якщо він є в абонентській базі, система запропонує закріплені за ним особові рахунки.

Повідомити про проблему із сервісом, висловити своє зауваження чи пропозицію можна через опцію «Допомога». Нам важлива ваша думка.