Чат бот
067 50 40 200 066 50 40 200 0342 78 00 10
account phone phone

До уваги клієнтів Рогатинського, Яремчанського та Рожнятівського центрів обслуговування

Дата публікації: 13-01-2021 о 09:16, останнє оновлення: 21-01-2021 о 09:16
Усі новини

На мережу центрів обслуговування клієнтів «Прикарпатенерготрейду» чекають зміни. З 1 лютого 2021 року три ЦОКи припиняють свою роботу – Рожнятівський, Рогатинський і Яремчанський. Реорганізація відбувається в контексті державної реформи адміністративно-територіального устрою та скорочення присутності нашої компанії в районах.

Наголошуємо, що зміни ніяк не вплинуть на якість нашого сервісу. Адже побутові та юридичні клієнти зможуть й надалі за потреби звернутись за фаховою допомогою в центр обслуговування:

  • споживачі Рожнятівщини – в Калуський ЦОК (м. Калуш, вул. Героїв, 25)
  • споживачі Яремче – в Надвірнянський ЦОК (м. Надвірна, вул. Франка, 29)
  • споживачі Рогатинщини – в Галицький ЦОК (м. Галич, вул. Гузара, 5)

При цьому пріоритетним залишається дистанційне обслуговування. Так усі клієнти ПрЕТ можуть отримати онлайн підтримку через універсальні канали (персональний кабінет, чат-бот у Viber, кол-центр чи інформаційно-консультаційний центр) або індивідуальний номер телефону та електронну пошту свого ЦОКу (клієнтам Рогатина, Яремче, Рожнятова слід користуватись контактами центрів обслуговування Галича, Надвірної та Калуша відповідно).

Детальніше про способи та послуги дистанційного обслуговування за посиланням.