Чат бот
067 50 40 200 066 50 40 200 0342 78 00 10
account phone phone

Єдиний Viber-канал для всіх клієнтів

Дата публікації: 03-08-2020 о 13:13, останнє оновлення: 03-08-2020 о 13:16
Усі новини

Відтепер вирішити питання електропостачання стало ще простіше. Для усіх клієнтів "Прикарпатенерготрейду" з 3 серпня запрацював єдиний Viber-канал. Месенджер працюватиме лише для письмових повідомлень. Свої питання надсилайте на номер: (050) 010 7713.

Канал обслуговуватимуть фахівці, тому кожен запит розглядатиметься індивідуально. Після цього клієнт отримає відповідь на своє звернення. Графік роботи каналу: з понеділка по четвер – з 8:00 до 17:15; п'ятниця – з 8:00 до 16:00; субота, неділя та святкові дні – вихідні.

Перелік послуг, які можна отримати через Viber:

  • видача рахунків, перевірка рахунку на оплату електричної енергії
  • надання даних про споживання електричної енергії
  • прийом показників
  • консультації та довідки з питань електропостачання
  • допомога з реєстрацією в персональному кабінеті

Також нагадуємо, що отримати підтримку можна через інші дистанційні канали: cutt.ly/RdbooZX.

Увага! Локальні Viber-номери Коломиї та Калуша діють до 1 жовтня. Але просимо клієнтів вже віднині надсилати повідомлення виключно на номер (050) 010 77 13.