Відтепер пропонуємо ще ширший вибір зручних каналів обслуговування з питань електропостачання.
Побутові та юридичні клієнти можуть надіслати індивідуальний запит фахівцю та отримати допомогу через телеграм. Щоб приєднатись до чату, перейдіть за посиланням або скануйте QR-код на зображенні.
Для початку роботи потрібно себе ідентифікувати:
- юридичні клієнти вказують свій номер договору, назву підприємства, адресу
- побутові – ПІБ, номер особового рахунку, адресу
Після цього напишіть своє звернення і чекайте на відповідь фахівця. У чаті також є можливість обмінюватись файлами, але лише у форматі PDF або JPEG.
Консультації через телеграм доступні: понеділок-четвер з 8:00 до 17:00, п’ятниця з 8:00 до 16:00.
Не ускладнюйте життя – вирішуйте питання швидко, зручно, онлайн.