Чат бот
067 50 40 200 066 50 40 200 0342 78 00 10
account phone phone

Клієнти ПРЕТ можуть отримати консультацію у телеграмі

Дата публікації: 30-08-2021 о 10:34
Усі новини

Відтепер пропонуємо ще ширший вибір зручних каналів обслуговування з питань електропостачання.

Побутові та юридичні клієнти можуть надіслати індивідуальний запит фахівцю та отримати допомогу через телеграм. Щоб приєднатись до чату, перейдіть за посиланням або скануйте QR-код на зображенні.

Для початку роботи потрібно себе ідентифікувати:

  • юридичні клієнти вказують свій номер договору, назву підприємства, адресу
  • побутові – ПІБ, номер особового рахунку, адресу

Після цього напишіть своє звернення і чекайте на відповідь фахівця. У чаті також є можливість обмінюватись файлами, але лише у форматі PDF або JPEG.

Консультації через телеграм доступні: понеділок-четвер з 8:00 до 17:00, п’ятниця з 8:00 до 16:00.

Не ускладнюйте життя – вирішуйте питання швидко, зручно, онлайн.