Клієнти, які цінують свій час, обирають для обслуговування зручний чат-бот у Viber.
Тут можна швидко і без зайвих зусиль з’ясувати актуальну інформацію щодо електропостачання. Наш онлайн помічник допоможе побутовим споживачам миттєво дізнатись історію нарахувань та платежів, подати показник лічильника, завантажити й оплатити рахунок.
Потрібна індивідуальна консультація? Така функція теж є у чат-боті. Усі наші клієнти можуть зв’язатись з фахівцем через Viber. Щоб надіслати свій запит, оберіть в головному меню кнопку «Допомога», потім – «Зв’язок з оператором». Тут окрім письмових повідомлень є можливість обмінюватись файлами.
Перед початком спілкування ідентифікуйте себе:
- юридичні клієнти вказують номер мобільного і договору, назву об’єкту;
- побутові – номер мобільного та особового рахунку, ПІБ;
- якщо ви тільки плануєте стати нашим клієнтом, достатньо написати номер мобільного, ПІБ/назву підприємства.
А так виглядає добірка найпопулярніших питань, які наші клієнти вирішують у Viber:
- нарахування та порядок оплати за електроенергію;
- звірка розрахунків;
- тарифи на електроенергію;
- договірні відносини;
- помилкова оплата;
- отримання бланків заяв і довідок (для побутових споживачів);
- отримання бланків заяв, рахунків та актів постачальника, надання гарантійних листів про оплату (для юридичних споживачів);
- коригування лімітів споживання.
На запити відповідаємо у робочий час (пн-чт 8:00-17:15, пт 8:00-16:00).
Не марнуйте свій час у черзі - користуйтесь онлайн сервісами "Прикарпатенерготрейду".