Чат бот
067 50 40 200 066 50 40 200 0342 78 00 10
account phone phone

Консультуємо клієнтів у Viber

Дата публікації: 09-08-2021 о 14:40
Усі новини

Клієнти, які цінують свій час, обирають для обслуговування зручний чат-бот у Viber.

Тут можна швидко і без зайвих зусиль з’ясувати актуальну інформацію щодо електропостачання. Наш онлайн помічник допоможе побутовим споживачам миттєво дізнатись історію нарахувань та платежів, подати показник лічильника, завантажити й оплатити рахунок.

Потрібна індивідуальна консультація? Така функція теж є у чат-боті. Усі наші клієнти можуть зв’язатись з фахівцем через Viber. Щоб надіслати свій запит, оберіть в головному меню кнопку «Допомога», потім – «Зв’язок з оператором». Тут окрім письмових повідомлень є можливість обмінюватись файлами.

Перед початком спілкування ідентифікуйте себе:

  • юридичні клієнти вказують номер мобільного і договору, назву об’єкту;
  • побутові – номер мобільного та особового рахунку, ПІБ;
  • якщо ви тільки плануєте стати нашим клієнтом, достатньо написати номер мобільного, ПІБ/назву підприємства.

А так виглядає добірка найпопулярніших питань, які наші клієнти вирішують у Viber:

  • нарахування та порядок оплати за електроенергію;
  • звірка розрахунків;
  • тарифи на електроенергію;
  • договірні відносини;
  • помилкова оплата;
  • отримання бланків заяв і довідок (для побутових споживачів);
  • отримання бланків заяв, рахунків та актів постачальника, надання гарантійних листів про оплату (для юридичних споживачів);
  • коригування лімітів споживання.

На запити відповідаємо у робочий час (пн-чт 8:00-17:15, пт 8:00-16:00).

Не марнуйте свій час у черзі - користуйтесь онлайн сервісами "Прикарпатенерготрейду".