Для клієнтів «Прикарпатенерготрейду» запрацював новий сервіс, який дозволяє обмінюватись електронними документами з постачальником. Користувачі онлайн-офісу можуть у зручний час подати заяву-приєднання для підписання договору на постачання електрики чи газу, а також надіслати звернення.
«Щомісяця ми опрацьовуємо сотні звернень та заяв-приєднання на укладання договорів. Це рішення давно було на часі, особливо в контексті пандемії, а тепер повномасштабної війни. Очевидно, що є частина споживачів, які не мають змоги чи не хочуть відвідувати центр обслуговування, натомість воліють подавати документи онлайн. Нашим завданням було реалізувати електронний функціонал, усі документи якого прирівнюються до паперових і відповідають нормам законодавства», - розповідає заступниця директора з питань обслуговування клієнтів ТОВ «Прикарпатенерготрейд» Тетяна Шутка.
Онлайн-офіс дуже простий у користуванні та містить типові форми кожного документу, які споживачу достатньо заповнити та надіслати. Щоб скористатись сервісом, перейдіть за посиланням або натисніть кнопку «Подати документи» на цьому сайті.
Зареєструйтесь на порталі, зазначивши свою електронну адресу та пароль. На вказану пошту надійде лист з підтвердженням авторизації. Натисніть відповідну кнопку в листі, відтак відкриється ваш профіль на порталі. Для початку роботи заповніть персональні дані в розділі «Мій профіль» (юридичні особи додатково зазначають відомості, що стосуються підприємства). Ця інформація вноситься одноразово і буде універсальною та базовою для всіх запитів.
Тепер в розділі «Створити документ» ви зможете подати онлайн заяву-приєднання на електропостачання або газопостачання, а також звернення. При створенні документу система автоматично заповнюватиме персональні дані з вашого профілю. Достатньо додати унікальну для кожного запиту інформацію – відповідні поля з підказками є в бланках документів. Звертаємо увагу, що до заяв-приєднання також слід додати скан- або фотокопії паспорту й ІПН, в окремих випадках – інших документів, що передбачені законодавством для населення чи юридичних осіб.
Після створення електронні запити потрапляють до постачальника, реєструються на рівні з паперовими та розглядаються в такі ж терміни. В онлайн-офісі споживач може відстежувати стан виконання заявки у вкладці «Мої документи», крім того тут зберігатимуться всі звернення та заяви.
Пропонуємо споживачам протестувати онлайн-офіс та відчути переваги електронного обміну документами з постачальником енергоресурсів.