Клієнти "Прикарпатенерготрейду" можуть отримати консультацію фахівця онлайн - через Viber. Таку опцію пропонує наш чат-бот.
Для зв'язку з менеджером ПрЕТ насамперед потрібно приєднайтесь до чат-боту, скориставшись посиланням або відсканувавши QR-код тут. Щоб надіслати своє запитання, оберіть в головному меню кнопку «Допомога», потім – «Зв’язок з оператором». Відтак відкриється новий чат для розмови. Тут окрім письмових повідомлень є можливість обмінюватись файлами.
Перед початком спілкування ідентифікуйте себе:
- юридичні клієнти вказують свій номер мобільного і договору, назву об’єкту
- побутові – номер мобільного та особового рахунку, ПІБ
- якщо ви тільки плануєте стати нашим клієнтом, достатньо написати номер мобільного, ПІБ/назву підприємства
На ваші запити відповідаємо у робочий час (пн-чт 8:00-17:15, пт 8:00-16:00) за чергою. А для тих, хто не звик чекати, наш чат-бот має інший зручний функціонал (для побутових клієнтів). Він допоможе миттєво дізнатись історію нарахувань та платежів, подати показник лічильника, завантажити й оплатити рахунок. Для цього не потрібно писати фахівцю, а достатньо натиснути кнопку автоматичної підтримки.