Відтепер працюємо з індивідуальними зверненнями у Viber лише через чат-бот, натомість підтримка споживачів за номером 050 010 77 13 припиняється.
На цьому етапі ми переводимо клієнтів на один вхідний канал у месенджері. Чому це важливо? Автоматизуємо процес, щоб надавати допомогу швидше і якісніше. Наша ціль зробити цей спосіб комунікації ще популярнішим і зручнішим для споживачів.
Надіслати запит через чат-бот надзвичайно просто. Перейдіть за посиланням, щоб приєднатись до чату. Наш бот сам підкаже користувачам подальші кроки. Для початку поділіться своїм номером телефону: якщо він є в абонентській базі, система запропонує закріплені за ним особові рахунки.
Щоб надіслати запитання фахівцю, оберіть в головному меню кнопку «Допомога», потім – «Зв’язок з оператором». Відтак відкриється новий чат для розмови. Тут окрім письмових повідомлень є можливість обмінюватись файлами.
Перед початком спілкування потрібно ідентифікувати себе:
- юридичні клієнти вказують свій номер мобільного і договору, назву об’єкту
- побутові – номер мобільного та особового рахунку, ПІБ
- якщо ви тільки плануєте стати нашим клієнтом, достатньо написати номер мобільного, ПІБ/назву підприємства
Для типових запитів (історія нарахувань і платежів, подача показників, видача і оплата рахунку) побутовим клієнтам у чат-боті варто користуватись кнопками автоматичної підтримки, яка дозволяє отримати інформацію миттєво 24/7. Опрацювання індивідуальних звернень потребує певного часу і відбувається в порядку черги: понеділок – четвер з 8:00 до 17:15; п'ятниця з 8:00 до 16:00; субота, неділя та святкові дні – вихідні.