Чат бот
067 50 40 200 066 50 40 200 0342 78 00 10
account phone phone

"Прикарпатенерготрейд" попереджає населення про вимкнення через заборгованість

Дата публікації: 05-10-2021 о 15:15, останнє оновлення: 06-10-2021 о 17:17
Усі новини

20 серпня набрав чинності Закон України, який скасував заборону на вимкнення побутових споживачів через заборгованість. Перші вимкнення після відміни мораторію на Івано-Франківщині відбулись 28 вересня. Внаслідок цього протягом тижня майже 900 побутових споживачів залишились без електрики, хоч мали достатньо часу, щоб оплатити борг або скласти договір реструктуризації.

«Прикарпатенерготрейд» додатково проінформував споживачів про необхідність погашення заборгованості, аби уникнути масових знеструмлень. З 26 серпня, згідно з нормативними актами, почали направляти попередження про вимкнення. Після цього споживач ще мав час і можливість владнати питання заборгованості. Цим скористалось понад 1000 боржників. Ті ж, хто проігнорував попередження, залишились без світла.

Вимкнення несе за собою не тільки часові, але й додаткові фінансові втрати. Тому краще завчасно подбати про розрахунок за електроенергію, не чекаючи повідомлення про знеструмлення. Якщо ж таке отримали, уникнути вимкнення ще цілком можливо. Для цього необхідно повністю оплатити суму боргу та повідомити про це постачальника, надіславши скан- чи фотокопію квитанції про оплату:

  • на вайбер або телеграм. У головному меню вайбер-чату натисніть «Допомога», потім – «Зв’язок з оператором». У телеграмі чат з оператором відкривається автоматично
  • на електронну пошту центру обслуговування (ЦОК) або надати в ЦОК особисто. Контакти ЦОКів - за посиланням

Для відновлення електропостачання після вимкнення за заборгованість споживачу потрібно:

  1. Погасити свій борг
  2. Оплатити рахунок на повторне підключення
  3. Чекати на відновлення електропостачання протягом 3-5 робочих днів.

За рахунком на повторне підключення і детальною консультацією слід звертатись: в центр обслуговування клієнтів (особисто, електронною поштою або телефоном) або надіслати запит нашому фахівцю на вайбер чи телеграм.

Соціально незахищені категорії населення, які не мають фінансової можливості погасити заборгованість повністю, можуть підписати договір реструктуризації у центрі обслуговування, завчасно оплативши перший внесок - не менше 30% від загальної суми до оплати. Додатково потрібно підготувати пакет документів: паспорт громадянина України, довідка про присвоєння ідентифікаційного номера, довідка про склад сім’ї, довідка про доходи всіх повнолітніх осіб, прописаних в квартирі (для пенсіонера — довідка з управління пенсійного фонду України), для мешканців сільської місцевості - акт обстеження матеріально-побутових умов житлового приміщення. Якщо особи, зареєстровані в квартирі, офіційно не працевлаштовані, це потрібно вказати в заяві і відзначити загальний сукупний дохід сім’ї, а також надати оригінал і копії трудових книжок цих осіб. При цьому договір про реструктуризацію боргу не звільняє споживача від оплати поточного споживання електричної енергії.

ТОВ «Прикарпатенерготрейд» постійно спілкується з клієнтами, щоб владнати питання заборгованості без вимкнення. У випадку фінансових труднощів потрібно негайно звертатися до постачальника і ми завжди готові запропонувати компромісні варіанти тим, хто дійсно цього потребує. Варто розуміти, що знеструмлення – це кінцевий захід, який застосовується лише тоді, коли споживач не йде назустріч та систематично ігнорує свою заборгованість.