Чат бот
067 50 40 200 066 50 40 200 0342 78 00 10
account phone phone

Статистика онлайн-послуг за час війни

Дата публікації: 13-06-2022 о 12:05
Усі новини

За три місяці війни (березень-травень) надали понад 130 000 послуг і консультацій, майже 70% з них – онлайн через персональний кабінет, вайбер, телеграм, кол-центр або електронною поштою. Загальна кількість дистанційних звернень за цей період перевищила 92 000.

Крім того, понад 100 000 клієнтів є користувачами персонального кабінету і 70 000 – чат-боту. Вони самостійно отримують необхідну інформацію про особовий рахунок у зручний для себе час онлайн.

Доступні канали обслуговування для клієнтів "Прикарпатенерготрейду"

А так виглядає підбірка найпопулярніших запитів, які наші клієнти вирішували дистанційно:

  • нарахування та порядок оплати за енергоресурси;
  • видача та перевірка рахунків;
  • звірка розрахунків;
  • договірні відносини;
  • отримання бланків документів;
  • коригування лімітів споживання;
  • консультація у фахівця.

Працюємо, бо державі та кожному українцю потрібна енергія.

Сервіси для передачі показань

2 роки повномасштабного вторгнення, 10 років війни... 

Зі світлом і комфортом!

Без ліфтів і світла в будинках!

Тимчасово відсутній доступ до електронних адрес!

Як комунальним підприємствам вийти з боргової кризи?

Частки джерел енергії 2023

Скасування мораторію: як не залишитися без світла?

Зі світлом і без заборгованості: «Прикарпатенерготрейд» інформує боржників про можливість вимкнень

Затверджено тарифи на передачу та розподіл електричної енергії на 2024 рік!

Інформуємо про зміни у законодавстві!

З грудня діятимуть нові прайс-кепи на електроенергію!

Вересень — за старими, жовтень — за новими!

Як підготуватися до зими?

Встигніть подати показання лічильника природного газу!

Тепер з нами ще зручніше!

Альтернативні сервіси подачі показань лічильника природного газу для клієнтів ПРИКАРПАТЕНЕРГО • ТРЕЙД

Ситуація на енергоринку мала б суттєво покращитися!

Більше новин