За три місяці війни (березень-травень) надали понад 130 000 послуг і консультацій, майже 70% з них – онлайн через персональний кабінет, вайбер, телеграм, кол-центр або електронною поштою. Загальна кількість дистанційних звернень за цей період перевищила 92 000.
Крім того, понад 100 000 клієнтів є користувачами персонального кабінету і 70 000 – чат-боту. Вони самостійно отримують необхідну інформацію про особовий рахунок у зручний для себе час онлайн.
Доступні канали обслуговування для клієнтів "Прикарпатенерготрейду"
- персональний кабінет
- телефони та електронні пошти територіальних ЦОКів: pret.com.ua/service_centers
- чат-бот у вайбері або чат у телеграмі
- кол-центр: (066) 50 40 200, (067) 50 40 200, (0342) 78 00 10
- інформаційно-консультаційний центр: 050 434 1699, (0342) 58 64 00, ikc@pret.com.ua
- сторінка в мережі Facebook
А так виглядає підбірка найпопулярніших запитів, які наші клієнти вирішували дистанційно:
- нарахування та порядок оплати за енергоресурси;
- видача та перевірка рахунків;
- звірка розрахунків;
- договірні відносини;
- отримання бланків документів;
- коригування лімітів споживання;
- консультація у фахівця.
Працюємо, бо державі та кожному українцю потрібна енергія.