Чат бот
067 50 40 200 066 50 40 200 0342 78 00 10
account phone phone

Три способи отримати допомогу онлайн

Дата публікації: 23-05-2022 о 14:43
Усі новини

Ми тішимось, коли наші клієнти отримують послуги дистанційно. Пропонуємо три дієві способи вирішити питання електропостачання онлайн.

Персональний кабінет. Ідеальний варіант для юридичних осіб та населення, якщо вони прагнуть контролювати стан рахунку, вчасно звітувати про споживання і отримувати документи без зайвих- зусиль за лічені хвилини.

Чат-бот. Чудово підійде тому, хто хоче вирішувати питання швидко, автоматизовано, у смартфоні. Чат-бот у вайбері завжди на зв’язку і готовий допомогти подати показник, дізнатись історію споживання, завантажити і оплатити рахунок. А коли все-таки треба поговорити з фахівцем, обирайте функцію «Зв’язок з оператором» і надсилайте своє повідомлення.

Приєднатись до чат-боту можна за посиланням.

Кол-центр. Канал зв’язку для тих, кому важливе живе спілкування, але часу на відвідини сервісних центрів не вистачає. Щоденно наші оператори приймають сотні дзвінків від клієнтів, які хочуть звірити розрахунки чи отримати додаткову консультацію з питань електропостачання.

Телефони кол-центру: 066/067 50 40 200, (0342) 78 00 10.