Після січневого локдауну, з 25 січня, центри обслуговування "Прикарпатенерготрейду" повертаються до звичного режиму роботи в умовах адаптивного карантину. Це значить, що закликаємо наших клієнтів відвідувати ЦОК лише за нагальної потреби, насамперед віддаючи перевагу онлайн підтримці через:
- персональний кабінет
- чат-бот у Viber
- телефон та електронну пошту центру обслуговування
- кол-центр: (066) 50 40 200, (067) 50 40 200, (0342) 78 00 10 (понеділок–п’ятниця з 8:00 до 18:00, субота з 9:00 до 13:00 год, неділя та святкові дні – вихідні)
- інформаційно-консультаційний центр: (0342) 58 64 00, ikc@pret.com.ua (понеділок - п’ятниця з 9:00 до 15:00, субота, неділя та святкові дні – вихідні)
Клієнти Івано-Франківського, Калуського та Коломийського ЦОКів можуть попередньо обрати зручну дату та час прийому, скориставшись послугою «Електронна черга» на нашому сайті. Сервіс також відновлює роботу з 25 січня. Для споживачів Івано-Франківська попередній запис доступний і через кол-центр.
Під час візиту в ЦОК одягайте маску, дотримуватись соціальної дистанції, використовуйте санітайзери. Та головне - залишайтесь вдома, якщо відчули симптоми вірусного захворювання.
Бережіть себе та будьте здорові!