067 50 40 200 066 50 40 200
phone phone 067 50 40 200 066 50 40 200

Як змінилися рахунки за жовтень для пільговиків після монетизації?

Дата публікації: 21-11-2019 о 09:31, останнє оновлення: 21-11-2019 о 09:32
Усі новини

У зв'язку з  реалізацією процесу монетизації, що розпочався з 1 жовтня 2019 року, у рахунках за спожиту електроенергію за жовтень (споживачі отримають їх у листопаді),  пільгова знижка не буде відображена.

Оновлений механізм одержання пільг передбачає, що відтепер держава може виплачувати пільги грошима, а одержувач пільги самостійно тільки на підставі письмової заяви до 15 жовтня  (15 травня) обрати, яким чином отримувати кошти державної допомоги у одній з таких форм:

  1. безготівково – через переказ коштів державної допомоги на рахунки в Ощадбанку, а потім рахунки компаній надавачів послуг.
  2. готівкою – через перерахування коштів державної допомоги на безпосередньо на поточні рахунки пільговиків або на відділення поштового зв’язку АТ «Укрпошта».

Монетизація пільг не впливає на розмір передбачених законом соціальних гарантій. За надання та розрахунок пільг відповідають органи соцзахисту – УСЗН/ДСП.

Увага! Для того щоб контролювати рух коштів у особистому кабінеті Ощадбанку та отримувати SMS про стан розрахунків за комунальні послуги та пільговику необхідно:

1. Звернутися до Управління з питань соціального захисту населення з проханням доповнити ваші персональні дані номером мобільного телефону. Якщо ви вже надавали ваш номер мобільного телефону, звертатися повторно не потрібно.

2. Далі УПСЗН передасть ваш номер мобільного телефону до Ощадбанку.

3. Після цього ви зможете отримувати SMS про стан розрахунків за комунальні послуги та зареєструватися в особистому кабінеті пільговика, за посиланням: https://pkb.oschadbank.ua/login

Але якщо ви вже зареєструвалися в особистому кабінеті субсидіанта/пільговика як субсидіант, то повторно реєструватися як пільговик не потрібно.

Джерело: Міністерство Соціальної Політики України Ощадбанк