Чат бот
067 50 40 200 066 50 40 200 0342 78 00 10
account phone phone

Перелік документів для укладання договору купівлі-продажу за «зеленим тарифом»

Для активації договору купівлі-продажу електроенергії за «зеленим тарифом» власник домогосподарства має подати такий пакет документів :

  •   заява-повідомлення про встановлення генеруючої установки;
  • копії документів, якими підтверджується право власності (користування) на земельну ділянку, право власності на житловий будинок та інші об’єкти нерухомого майна приватного домогосподарства;

  • копію паспорта точки розподілу/передачі електричної енергії приватного домогосподарства, у якому наявна інформація про встановлення генеруючої(-их) установки(-ок) з можливістю відпуску електричної енергії та організації окремого комерційного обліку відповідно до вимог Кодексу комерційного обліку;

  • копію технічного паспорта на житловий будинок або інші об’єкти нерухомого майна приватного домогосподарства та кадастровий номер земельної ділянки, на якій(-их) встановлена(-і) генеруюча(-і) установка(-и);

  • інформацію банку (у тому числі роздруковану з мережі інтернет) про банківські реквізити рахунку, відкритого в банківській установі, що має діючу ліцензію НБУ щодо провадження банківської діяльності на території України, для перерахування коштів постачальником універсальних послуг за вироблену генеруючою(-ими) установкою(-ами) приватного домогосподарства за «зеленим» тарифом електричну енергію;

  • згоду членів приватного домогосподарства та копії їх індивідуальних податкових номерів (довідок про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків).

  • довідку з банківської установи на ім’я споживача із зазначенням банківських реквізитів (IBAN) для перерахування коштів. (Важливо: при зміні реквізитів обов’язково повідомляти постачальника. Довідку про зміну банківських реквізитів можна надати в ЦОК або надіслати скановану чи фотокопію на електронну адресу solar@pret.com.ua).