Інформацію про стан рахунку можна отримати:
- в Персональному кабінеті
- через чат-бот у Viber
- через веб-банкінг Приват24, Ощад 24/7 та Monobank
- у терміналах самообслуговування «Ощадбанку» та «Приватбанку», в автоматизованих відділеннях «Укрпошти»
- у терміналах самообслуговування «Прикарпатенерготрейду» в ЦОКах Івано-Франківська, Калуша, Коломиї, Надвірної
- у платіжних терміналах ФК «Система», EasyPay, 24nonstop, iBox, ТОВ «Фінансова компанія МБК»
- через кол-центр: (067) 50-40-200, (066) 50-40-200, (0342) 78 00 10.
- у друкованому рахунку споживача
Контролювати особовий рахунок дуже просто в Персональному кабінеті та чат-боті у Viber. Тут ви можете:
- стежити за своїми розрахунками;
- вносити показники лічильника;
- зберігати та друкувати рахунки на оплату;
- отримувати актуальну інформацію про тарифи, стан підключення, історію споживання і розрахунків.
УВАГА! Якщо виявили в рахунку помилкові показники лічильника (відповідно до розділу 6 Перехідних положень Кодексу комерційного обліку електричної енергії) повідомте про це електропостачальника (через кол-центр або звернувшись в центри обслуговування) та оператора системи розподілу. Надайте дійсну інформацію про показник лічильника, своє ПІБ, контактний телефон.