Чат бот
067 50 40 200 066 50 40 200 0342 78 00 10
account phone phone

Як дізнатись рахунок за електроенергію

Інформацію про стан рахунку можна отримати:

  • в Персональному кабінеті
  • через чат-бот у Viber
  • через веб-банкінг Приват24, Ощад 24/7 та Monobank
  • у терміналах самообслуговування «Ощадбанку» та «Приватбанку», в автоматизованих відділеннях «Укрпошти»
  • у терміналах самообслуговування «Прикарпатенерготрейду» в ЦОКах Івано-Франківська, Калуша, Коломиї, Надвірної та Богородчан
  • у платіжних терміналах ФК «Система», EasyPay, 24nonstop, iBox, ТОВ «Фінансова компанія МБК»
  • через кол-центр: (067) 50-40-200, (066) 50-40-200, (0342) 59-45-50
  • у друкованому рахунку споживача

Контролювати особовий рахунок дуже просто в Персональному кабінеті та чат-боті у Viber. Тут ви можете:

  • стежити за своїми розрахунками;
  • вносити показники лічильника;
  • зберігати та друкувати рахунки на оплату;
  • отримувати актуальну інформацію про тарифи, стан підключення, історію споживання і розрахунків.

УВАГА! Якщо виявили в рахунку помилкові показники лічильника (відповідно до розділу 6 Перехідних положень Кодексу комерційного обліку електричної енергії) повідомте про це електропостачальника (через кол-центр або звернувшись в центри обслуговування) та оператора системи розподілу. Надайте дійсну інформацію про показник лічильника, своє ПІБ, контактний телефон.