Чат бот
067 50 40 200 066 50 40 200 0342 78 00 10
account phone phone

Як укласти договір

Клієнт укладає договір про постачання електричної енергії шляхом приєднання на умовах обраної комерційної пропозиції. Для цього необхідно заповнити заяву-приєднання (є у вкладеному файлі нижче), вказавши обрану комерційну пропозицію. Із заповненою заявою слід звернутися у центри обслуговування клієнтів або подати дистанційно через онлайн-офіс «Прикарпатенерготрейду».

Разом із заявою споживач повинен надати:

  • 1) Копію реєстраційного номера облікової картки платника податків (довідки про присвоєння ідентифікаційного коду чи ІПН) та копію паспорта/ID-картки;

    2) Копію документа, яким визначено право власності чи користування (оренда, позичка тощо) на об'єкт, або копію документа, що підтверджує право власності чи користування на земельну ділянку (у разі відсутності на відповідній земельній ділянці об'єкта);У разі смерті побутового споживача, особа (спадкоємець), що звертається для укладення договору, має надати копію довідки від нотаріуса, що підтверджує подання заяви про прийняття спадщини. Переважне право на укладення такого договору має право особа (спадкоємець), яка проживає за адресою місцезнаходження об’єкта побутового поживача, та надасть документальне підтвердження місця реєстрації або довідку органів місцевого самоврядування про місце фактичного проживання за адресою місцезнаходження об’єкта побутового споживача. Спадкоємець, який скористався правом на подання заяви про прийняття спадщини, до складу якої входить об’єкт побутового споживача, до моменту набуття права власності на нього, що підтверджується копією витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності, має право укласти договір споживача про надання послуг з розподілу/передачі/постачання електричної енергії за умови надання відповідних документів. Вказаний договір укладається на умовах діючого договору споживача і діє до моменту звернення спадкоємця, після набуття права власності на об’єкт побутового споживача з наданням копії витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності.;

    3) Копію декларації (повідомлення) про початок виконання будівельних робіт або дозволу на виконання будівельних робіт (для укладення договору споживача про надання послуг з розподілу (передачі) та постачання електричної енергії на будівельні майданчики, якщо наявність такого дозволу є обов'язковою або зазначені документи вимагаються законодавством у сфері містобудування) та/або у визначених законодавством випадках - копію декларації про готовність об'єкта до експлуатації або сертифіката (для новозбудованих та реконструйованих електроустановок);

    4) Письмову згоду співвласників об’єкта у разі наявності кількох власників. Також до заяв долучаються копія реєстраційного номера облікової картки платника податків (довідки про присвоєння ідентифікаційного коду чи ІПН) та копію паспорта/ID-картки даних власників;

    5) Документ, що посвідчує право на представництво інтересів особи, у випадку подання заяви законним представником/опікуном/ піклувальником, де б зазначалося, що довірена особа має право на укладення договорів. У даному випадку долучається копія реєстраційного номера облікової картки платника податків (довідки про присвоєння ідентифікаційного коду чи ІПН) та копію паспорта/ID-картки довіреної особи.

    6) Копію свідоцтва про народження власника, якщо власником є неповнолітня особа, копію реєстраційного номера облікової картки платника податків (довідки про присвоєння ідентифікаційного коду чи ІПН) та копію паспорта/ID-картки законного представника (батька або матері);

    7) паспорт точки розподілу/передачі об'єкта (площадки вимірювання);

У разі подачі заяви-приєднання онлайн надаються скан- або фотокопії документів та використовується електронний цифровий підпис. Покрокова інструкція - за посиланням.