Відсутня електроенергія у споживачів може бути з таких причин:
- планові вимкнення під час ремонтних робіт;
- аварійні вимкнення через пошкодження електромереж;
- аварійні вимкнення у зв’язку із пошкодженням будинкових електромереж споживача/ балансоутримувача житлового будинку;
- відключення через заборгованість.
Якщо електропостачання відсутнє з інших причин, ніж заборгованість, для з'ясування обставин слід звернутись до балансоутримувача (для мешканців багатоквартирних будинків) або вашого оператора системи розподілу:
- АТ «Прикарпаттяобленерго», 0 800 50 40 20, (0342)-59-40-20. Сайт: https://oe.if.ua/
- АТ «Укрзалізниця», 099 24 41 127; 59 23 67
- ВАТ «Тернопільобленерго», 0 800 50 90 40. Сайт: https://www.toe.com.ua/
- «АТ Чернівціобленерго», (0372) 584 980. Сайт: http://oblenergo.cv.ua/
- АТ «Львівобленерго», 0 800 30 15 68. Сайт: http://loe.lviv.ua/ua/