067 50 40 200 066 50 40 200 0342 59 45 50
phone phone 067 50 40 200 066 50 40 200 0342 59 45 50

Як і коли подавати показник лічильника?

Згідно з Постановою НКРЕКП побутові споживачі зобов'язані щомісяця знімати фактичні покази лічильника електроенергії. Показники передаються оператору системи розподілу (ОСР)  у період: за два робочі дні до кінця розрахункового місяця до третього робочого дня наступного місяця.

Якщо ОСР не отримає актуальних показів лічильника, то обсяг споживання електроенергії визначається розрахунком на основі середньодобового обсягу споживання (за даними двох останніх послідовно знятих показів лічильника). 

Найзручніше подати показник лічильника в «Персональному кабінеті».

Також подати показник можна будь-яким іншим способом, що пропонує ваш оператор системи розподілу:

▪ АТ «Прикарпаттяобленерго», 0 800 50 40 20, (0342)-59-40-20.
Сайт: https://oe.if.ua/uk/submit_metrics

▪ АТ «Укрзалізниця - Ukrzaliznytsia», 59 23 67

▪ ВАТ «Тернопільобленерго», 0 800 50 90 40
Сайт: https://www.toe.com.ua/

▪ «АТ Чернівціобленерго», (0372) 58-34-00
Сайт: http://oblenergo.cv.ua/podaty-pokaznyky

▪ АТ «Львівобленерго», 295-85-13
Сайт: http://loe.lviv.ua/ua/pokaznyky

Згідно з договором про надання інформаційно-консультаційних послуг ТОВ «Прикарпатенерготрейд» приймає споживачів АТ «Прикарпаттяобленерго» в територіальних центрах обслуговування клієнтів Івано-Франківської області. Тому ви також можете подати показник лічильника через термінал самообслуговування в Івано-Франківському, Коломийському, Калуському, Богородчанському та Надвірнянському ЦОК.