067 50 40 200 066 50 40 200
phone phone 067 50 40 200 066 50 40 200

Як подати показник електролічильника?

Побутовий споживач зобов'язаний щомісяця станом на 01 число місяця знімати фактичні показання лічильника електричної енергії та протягом п'яти календарних днів (до 05 числа включно) надавати їх Оператору системи розподілу..

Споживач самостійно обирає зручний для себе спосіб для отримання необхідної інформації:

  • через «Персональний кабінет споживача»  на сайті – www.oe.if.ua;

  •  зателефонувавши в Кол-центр  за номером 0800-50-40-20 (безкоштовно з мобільних та стаціонарних телефонів) або (0342)-59-40-20;

  • через систему самообслуговування з мобільного - зателефонувати на номер Кол-центру 0800 50 40 20 та в голосовому меню вибрати функцію – внесення показників лічильника, натиснути «2». Після того, як ви обрали дану функцію – ввести номер особового рахунку та ввести показник лічильника. Протягом 24 годин після внесення показника споживачу автоматично буде надіслано смс-повідомлення сумою до оплати на номер телефону з якого був здійснений дзвінок на кол-центр.

  • - через SMS повідомлення (згідно тарифу Вашого оператора) на номер 2909 у форматі 945 25012345 7856, де 945 - код АТ «Прикарпаттяобленерго», 25012345 - особовий рахунок, 7856-показник лічильника.

Або для двозонних лічильників 945 25012345 7856/3267, де 945 - код АТ «Прикарпаттяобленерго», 25012345 - особовий рахунок, 7856/3267-показник лічильника по зонах;

  •  особисто звернувшись у центри обслуговування клієнтів ТОВ «Прикарпатенерготрейд».