067 50 40 200 066 50 40 200 0342 59 45 50
account phone phone 067 50 40 200 066 50 40 200 0342 59 45 50

Клієнти Богородчанського ЦОКу обслуговуватимуться в Івано-Франківську

Дата публікації: 08-10-2020 о 13:28, останнє оновлення: 12-10-2020 о 16:29
Усі новини

Інформуємо, що з 15 жовтня 2020 року особистий прийом побутових та юридичних клієнтів Богородчанського району відбуватиметься в Івано-Франківському ЦОК (адреса: м. Івано-Франківськ, вул. Надрічна, 4Б). Графік роботи центру: понеділок-п’ятниця 08:00 – 18:00 год., субота 09:00 – 13:00 год., неділя та святкові дні – вихідні.

Для споживачів Богородчанщини також працюють дистанційні канали зв’язку:

  • персональний кабінет (my.pret.com.ua)
  • телефон: (0-3471) 2-16-80
  • електронна пошта: info.bog@pret.com.ua
  • кол-центр: (066) 50 40 200, (067) 50 40 200, (0342) 59 45 50 (понеділок–п’ятниця з 8:00 до 18:00, субота з 9:00 до 13:00 год, неділя та святкові дні – вихідні)
  • інформаційно-консультаційний центр: (0342) 58 64 00, ikc@pret.com.ua (понеділок - п’ятниця з 9:00 до 15:00, субота, неділя та святкові дні – вихідні)
  • Viber для текстових повідомлень: (050) 010 77 13 (понеділок-четвер з 8:00 до 17:15; п'ятниця з 8:00 до 16:00; субота, неділя та святкові дні – вихідні; відповіді надаються в робочий час за черговістю запитів)
  • чат-бот у Viber для побутових клієнтів (дізнатись історію нарахувань та платежів, подати показник, отримати рахунок, заплатити за електрику). Підписуйтесь за посиланням або скануйте QR-код на зображенні.

«Прикарпатенерготрейд» закликає клієнтів під час карантину надавати перевагу саме дистанційному обслуговуванню. Це не просто зручний та швидкий спосіб вирішити актуальне питання, але й безпечний канал комунікації, що особливо важливо піч час пандемії.