Зручний дизайн і добре знайома функціональність: для побутових споживачів електроенергії "Прикарпатенерготрейду" запрацював новий персональний кабінет. Для авторизації достатньо увійти у сервіс за посиланням, використовуючи старий логін і пароль.
Відтепер всі розрахунки за спожиту електроенергію будуть доступні виключно в новому персональному кабінеті. Як і раніше тут побутові клієнти зможуть:
- дізнатись історію нарахувань і платежів;
- подати показник;
- отримати рахунок;
- заплатити за електроенергію;
- написати запит фахівцю.
Значною перевагою оновленого персонального кабінету є те, що він дозволяє одночасно обслуговувати рахунки електро- та газопостачання. Досі клієнтам доводилось послуговуватись різними сервісами: окремо для споживача електрики та газу. Тепер же відстежувати стан розрахунків за обома напрямками можна в єдиному кабінеті.
Оновлений кабінет вже добре знайомий нашим споживачам блакитного палива, тепер сюди додалися всі розрахунки з питань електропостачання. На початковій сторінці клієнти, які отримують в "Прикарпатенерготрейді" електрику й газ, матимуть дві вкладки - "Електрична енергія" та "Природний газ". Перейшовши за однією з них, можна відстежити стан особового рахунку за одним з напрямків. Відповідно, для споживачів лише електроенергії буде доступним тільки цей розділ послуг.
Авторизуйтесь в оновленому персональному кабінеті, щоб завжди тримати на контролі стан розрахунків з постачальником.
Виникли додаткові питання? Зверніться до служби підтримки за телефоном: 050 375 1533 або 067 344 1450.