Чат бот
067 50 40 200 066 50 40 200 0342 78 00 10
account phone phone

Клієнти Богородчанського ЦОКу обслуговуватимуться в Івано-Франківську

Дата публікації: 08-10-2020 о 13:28, останнє оновлення: 12-10-2020 о 16:29
Усі новини

Інформуємо, що з 15 жовтня 2020 року особистий прийом побутових та юридичних клієнтів Богородчанського району відбуватиметься в Івано-Франківському ЦОК (адреса: м. Івано-Франківськ, вул. Надрічна, 4Б). Графік роботи центру: понеділок-п’ятниця 08:00 – 18:00 год., субота 09:00 – 13:00 год., неділя та святкові дні – вихідні.

Для споживачів Богородчанщини також працюють дистанційні канали зв’язку:

  • персональний кабінет (my.pret.com.ua)
  • телефон: (0-3471) 2-16-80
  • електронна пошта: info.bog@pret.com.ua
  • кол-центр: (066) 50 40 200, (067) 50 40 200, (0342) 59 45 50 (понеділок–п’ятниця з 8:00 до 18:00, субота з 9:00 до 13:00 год, неділя та святкові дні – вихідні)
  • інформаційно-консультаційний центр: (0342) 58 64 00, ikc@pret.com.ua (понеділок - п’ятниця з 9:00 до 15:00, субота, неділя та святкові дні – вихідні)
  • Viber для текстових повідомлень: (050) 010 77 13 (понеділок-четвер з 8:00 до 17:15; п'ятниця з 8:00 до 16:00; субота, неділя та святкові дні – вихідні; відповіді надаються в робочий час за черговістю запитів)
  • чат-бот у Viber для побутових клієнтів (дізнатись історію нарахувань та платежів, подати показник, отримати рахунок, заплатити за електрику). Підписуйтесь за посиланням або скануйте QR-код на зображенні.

«Прикарпатенерготрейд» закликає клієнтів під час карантину надавати перевагу саме дистанційному обслуговуванню. Це не просто зручний та швидкий спосіб вирішити актуальне питання, але й безпечний канал комунікації, що особливо важливо піч час пандемії.