Чат бот
067 50 40 200 066 50 40 200 0342 78 00 10
account phone phone

Способи онлайн-підтримки для клієнтів "Прикарпатенерготрейду"

Дата публікації: 01-12-2021 о 15:48, останнє оновлення: 06-12-2021 о 08:48
Усі новини

Отримуйте послуги, не полишаючи власної зони комфорту. З цим вам допоможуть зручні онлайн-сервіси від "Прикарпатенерготрейду". Вирішити питання електропостачання можна дистанційно через:

  • персональний кабінет для населення та для бізнесу
  • чат-бот у вайбері або чат у телеграмі
  • кол-центр: 066/067 50 40 200, (0342) 78 00 10
  • телефон та електронну пошту ЦОКу
  • інформаційно-консультаційний центр: ikc@pret.com.ua, (0342) 58 64 00

На час карантину рекомендуємо нашим клієнтам обирати онлайн-підтримку. Додатково наголошуємо, що у "червоній" зоні центри обслуговування клієнтів працюють у спеціальному режимі. Про особливості роботи ЦОКів - за посиланням.

Що таке “пік навантаження” і чому важливо зменшити споживання у вечірній час.

Із 1 липня в Україні змінюється стандарт напруги в електромережі.

ТОП-5 помилок при експлуатації домашніх сонячних електростанцій

Перехід на нічний тариф: реальна економія для вашого дому

Як підготувати будинок до встановлення сонячної системи: повний гід для власників домогосподарств

Сервіс фахового електрика - EnergyPro

ТОВ «Прикарпатенерготрейд» ініціює торги гарантіями походження електроенергїї

Як зменшити рахунки за світло: прості поради з енергозбереження вдома

Прикарпатенерготрейд отримав перші гарантії походження електроенергії з відновлюваних джерел

Коротке опитування для власників домашньої СЕС!

Ваша активність — наша мотивація! Підсумки розіграшу підбито

Електроенергія за старою ціною ще на пів року

Газ без змін: стабільна ціна для побуту

Частки джерел енергії 2024

Перший розіграш щодо рекомендованого платежу завершено!

Світло з бонусами — плати і вигравай!

Нові можливості для споживачів!

Інвестуй у світло - отримай приз!

Більше новин