Чат бот
067 50 40 200 066 50 40 200 0342 78 00 10
account phone phone

Способи онлайн-підтримки для клієнтів "Прикарпатенерготрейду"

Дата публікації: 01-12-2021 о 15:48, останнє оновлення: 06-12-2021 о 08:48
Усі новини

Отримуйте послуги, не полишаючи власної зони комфорту. З цим вам допоможуть зручні онлайн-сервіси від "Прикарпатенерготрейду". Вирішити питання електропостачання можна дистанційно через:

  • персональний кабінет для населення та для бізнесу
  • чат-бот у вайбері або чат у телеграмі
  • кол-центр: 066/067 50 40 200, (0342) 78 00 10
  • телефон та електронну пошту ЦОКу
  • інформаційно-консультаційний центр: ikc@pret.com.ua, (0342) 58 64 00

На час карантину рекомендуємо нашим клієнтам обирати онлайн-підтримку. Додатково наголошуємо, що у "червоній" зоні центри обслуговування клієнтів працюють у спеціальному режимі. Про особливості роботи ЦОКів - за посиланням.

Сервіси для передачі показань

2 роки повномасштабного вторгнення, 10 років війни... 

Зі світлом і комфортом!

Без ліфтів і світла в будинках!

Тимчасово відсутній доступ до електронних адрес!

Як комунальним підприємствам вийти з боргової кризи?

Частки джерел енергії 2023

Скасування мораторію: як не залишитися без світла?

Зі світлом і без заборгованості: «Прикарпатенерготрейд» інформує боржників про можливість вимкнень

Затверджено тарифи на передачу та розподіл електричної енергії на 2024 рік!

Інформуємо про зміни у законодавстві!

З грудня діятимуть нові прайс-кепи на електроенергію!

Вересень — за старими, жовтень — за новими!

Як підготуватися до зими?

Встигніть подати показання лічильника природного газу!

Тепер з нами ще зручніше!

Альтернативні сервіси подачі показань лічильника природного газу для клієнтів ПРИКАРПАТЕНЕРГО • ТРЕЙД

Ситуація на енергоринку мала б суттєво покращитися!

Більше новин