Отримуйте послуги, не полишаючи власної зони комфорту. З цим вам допоможуть зручні онлайн-сервіси від "Прикарпатенерготрейду". Вирішити питання електропостачання можна дистанційно через:
- персональний кабінет для населення та для бізнесу
- чат-бот у вайбері або чат у телеграмі
- кол-центр: 066/067 50 40 200, (0342) 78 00 10
- телефон та електронну пошту ЦОКу
- інформаційно-консультаційний центр: ikc@pret.com.ua, (0342) 58 64 00
На час карантину рекомендуємо нашим клієнтам обирати онлайн-підтримку. Додатково наголошуємо, що у "червоній" зоні центри обслуговування клієнтів працюють у спеціальному режимі. Про особливості роботи ЦОКів - за посиланням.