Чат бот
067 50 40 200 066 50 40 200 0342 78 00 10
account phone phone

Центри обслуговування переходять у режим дистанційної роботи

Дата публікації: 24-02-2021 о 13:54, останнє оновлення: 24-02-2021 о 14:00
Усі новини

З 26 лютого Івано-Франківська область повертається в «червону зону» епідемічної небезпеки. Таким є рішення державної комісії ТЕБ та НС, внаслідок якого на території Прикарпаття будуть посилені обмежувальні заходи. Зокрема, це стосується і прийому відвідувачів у сфері побутового обслуговування населення.

Ми дбаємо про здоров’я наших працівників і клієнтів, тому з 26 лютого центри обслуговування «Прикарпатенерготрейду» надаватимуть послуги ВИКЛЮЧНО ДИСТАНЦІЙНО. Повернення до звичного режиму роботи стане можливим після покращення епідемічної ситуації в регіоні та зняття жорстких карантинних обмежень. Про відкриття ЦОКів для клієнтів повідомимо додатково.

Вирішити питання електропостачання дуже просто через онлайн канали зв’язку. Обирайте найзручніший для себе або ж користуйтесь тим, до якого вже встигли звикнути:

  • персональний кабінет: https://my.pret.com.ua/
  • чат-бот у Viber: bit.ly/pret_bot
  • телефон та електронна пошта центру обслуговування: https://pret.com.ua/service_centers
  • кол-центр: (066) 50 40 200, (067) 50 40 200, (0342) 78 00 10
  • інформаційно-консультаційний центр: (0342) 58 64 00, ikc@pret.com.ua

Крім того, залишити показники лічильника, звіт чи інші звернення (в тому числі з питань приєднання) побутові та юридичні споживачі зможуть у скриньці біля ЦОКу. При письмовому зверненні необхідно вказати номер телефону та електронну адресу для зворотного зв’язку. Зауважимо: на період дистанційної роботи недоступною буде "Електронна черга".

Замовити послуги з розподілу електроенергії також можна дистанційно. Більше інформації про те, як це зробити – на сайті АТ «Прикарпаттяобленерго» в розділі «Меню»-«Споживачам»-«Розподільчі послуги»- «Як замовити розподільчу послугу онлайн».

Зараз особливий час попіклуватись про себе та близьких. А ми подбаємо про доступний сервіс для наших клієнтів.