З 26 лютого Івано-Франківська область повертається в «червону зону» епідемічної небезпеки. Таким є рішення державної комісії ТЕБ та НС, внаслідок якого на території Прикарпаття будуть посилені обмежувальні заходи. Зокрема, це стосується і прийому відвідувачів у сфері побутового обслуговування населення.
Ми дбаємо про здоров’я наших працівників і клієнтів, тому з 26 лютого центри обслуговування «Прикарпатенерготрейду» надаватимуть послуги ВИКЛЮЧНО ДИСТАНЦІЙНО. Повернення до звичного режиму роботи стане можливим після покращення епідемічної ситуації в регіоні та зняття жорстких карантинних обмежень. Про відкриття ЦОКів для клієнтів повідомимо додатково.
Вирішити питання електропостачання дуже просто через онлайн канали зв’язку. Обирайте найзручніший для себе або ж користуйтесь тим, до якого вже встигли звикнути:
- персональний кабінет: https://my.pret.com.ua/
- чат-бот у Viber: bit.ly/pret_bot
- телефон та електронна пошта центру обслуговування: https://pret.com.ua/service_centers
- кол-центр: (066) 50 40 200, (067) 50 40 200, (0342) 78 00 10
- інформаційно-консультаційний центр: (0342) 58 64 00, ikc@pret.com.ua
Крім того, залишити показники лічильника, звіт чи інші звернення (в тому числі з питань приєднання) побутові та юридичні споживачі зможуть у скриньці біля ЦОКу. При письмовому зверненні необхідно вказати номер телефону та електронну адресу для зворотного зв’язку. Зауважимо: на період дистанційної роботи недоступною буде "Електронна черга".
Замовити послуги з розподілу електроенергії також можна дистанційно. Більше інформації про те, як це зробити – на сайті АТ «Прикарпаттяобленерго» в розділі «Меню»-«Споживачам»-«Розподільчі послуги»- «Як замовити розподільчу послугу онлайн».
Зараз особливий час попіклуватись про себе та близьких. А ми подбаємо про доступний сервіс для наших клієнтів.