Консультації і послуги у смартфоні? Запросто, завдяки онлайн-сервісам "Прикарпатенерготрейду". Приєднуйтесь до чат-боту у вайбері або чату в телеграмі для зручного обслуговування з питань електропостачання.
Щоб почати розмову, перейдіть за посиланням або скануйте QR-код одного з месенджерів за посиланням. У головному меню вайбер-чату натисніть «Допомога», потім – «Зв’язок з оператором». У телеграмі чат з оператором відкривається відразу.
Перед початком спілкування з фахівцем ідентифікуйте себе – у цьому вам допоможуть автоматичні підказки. Потім напишіть своє звернення і чекайте на відповідь фахівця. Окрім текстових повідомлень, сервіси дають можливість обмінюватись файлами (для телеграму лише у форматі PDF або JPEG). Консультації доступні як побутовим, так і юридичним клієнтам: понеділок-четвер з 8:00 до 17:00, п’ятниця з 8:00 до 16:00.
Додатково до чату з фахівцем у вайбер-боті побутові клієнти можуть миттєво: подати показник, дізнатись історію нарахувань і платежів, отримати і оплатити рахунок за електроенергію.
Нагадуємо, що на час «червоної» зони центри обслуговування перейшли на спеціальний режим роботи. Тому закликаємо наших клієнтів отримувати послуги онлайн (детальніше – за посиланням).