Цьогоріч майже 70% послуг та консультацій наші клієнти отримали дистанційно: через персональний кабінет, вайбер, телеграм, кол-центр або електронною поштою. Загальна кількість онлайн-звернень перевищила 440 000 (за підсумками січня-листопада). Така статистика демонструє загальні настрої клієнтів, які дедалі більше воліють вирішувати питання онлайн.
Лідери серед каналів дистанційного обслуговування – кол-центр та вайбер. Крім того, понад 100 000 наших клієнтів є користувачами персонального кабінету і майже 60 000 – чат-боту. Вони самостійно отримують всі необхідні дані про особовий рахунок у зручний для себе час з будь-якого куточку світу.
А так виглядає підбірка найпопулярніших запитів, які наші клієнти вирішували онлайн:
- нарахування та порядок оплати за електроенергію;
- видача та перевірка рахунків;
- звірка розрахунків;
- договірні відносини;
- отримання бланків документів;
- коригування лімітів споживання;
- консультації та довідки з питань електропостачання.
Бажаєте у новому році також отримувати послуги онлайн? Усі доступні канали дистанційного обслуговування – за посиланням.