Цифрові технології працюють на зручний сервіс. Завдяки популярним месенджерам наші клієнти можуть отримати консультацію чи послугу онлайн –у вайбері або телеграмі.
Щоб приєднатись до чату, перейдіть за посиланням або скануйте QR-код одного з месенджерів за посиланням. У головному меню вайбер-чату натисніть «Допомога», потім – «Зв’язок з оператором». У телеграмі чат з оператором відкривається відразу.
Перед початком спілкування з фахівцем ідентифікуйте себе, у цьому вам допоможуть автоматичні підказки. Потім напишіть своє звернення і чекайте на відповідь фахівця. Крім того, сервіси дають можливість обмінюватись файлами (для телеграму лише у форматі PDF або JPEG). Консультації доступні: понеділок-четвер з 8:00 до 17:00, п’ятниця з 8:00 до 16:00.
Також хочемо нагадати, що у вайбер-боті побутові клієнти можуть миттєво:
- подати показник
- дізнатись історію нарахувань і платежів
- отримати і оплатити рахунок за електроенергію
Приєднуйтесь до зручних онлайн сервісів "Прикарпатенерготрейду" просто зараз.