Чат бот
067 50 40 200 066 50 40 200 0342 78 00 10
account phone phone

Комерційна пропозиція №3«Для бюджетних/комунальних установ» (по факту) на червень 2023

Комерційна пропозиція №3«Для бюджетних/комунальних установ» (по факту) на червень 2023

В якості постачальника електричної енергії ТОВ "ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД" пропонує клієнтам:

1.Ціна (тариф) електричної енергії.

1.1. Ціна на універсальні послуги для бюджетних/комунальних установ, приєднаних до системи розподілу, розраховується відповідно до Порядку формування цін на універсальні послуги, затвердженого постановою НКРЕКП від 5 жовтня 2018 року № 1177, за такою формулою:

ЦУП = Ц прогн ЗЦ + Тпер + ТР + ТУП, грн/кВт*год.,

де Ц прогн ЗЦ – прогнозована ціна закупівлі електроенергії постачальником універсальних послуг;

Тпер  - тариф на послуги з передачі електроенергії, встановлений Регулятором;

ТР - тариф на послуги з розподілу електроенергії, встановлений Регулятором;

ТУП  - тариф на послуги постачальника універсальних послуг.

На червень 2023 ціна (тариф)  на універсальні послуги для малих непобутових споживачів  відповідно до укладеного договору з оператором системи на послуги розподілу (передачі) становить:  

Клас напруги/ ОСР

Ціна грн/кВт*год без ПДВ

Ціна грн/кВт*год  з ПДВ

ОСР АТ «Прикарпаттяобленерго»

   

 І клас напруги

3,822210

4,586652

ІІ клас напруги

5,164880

6,197856

ОСР АТ «Укрзалізниця »

   

 І клас напруги

3,870970

4,645164

ІІ клас напруги

4,947830

5,937396

ОСР ВАТ «Тернопільобленерго»

   

І клас напруги

3,848210

4,617852

ІІ клас напруги

5,160570

6,192684

ОСР АТ «Чернівціобленерго »

   

 І клас напруги

3,708080

4,449696

ІІ клас напруги

4,780990

5,737188

ОСР АТ «Львівобленерго»

   

І клас напруги

3,788320

4,545984

ІІ клас напруги

4,808710

5,770452

 

Ціна може змінюватися у зв’язку із змінами складових витрат, які впливають на її формування. У разі зміни ціни за одиницю товару Сторони здійснюють розрахунки за новими цінами з дня їх введення в дію.

Ціни на універсальні послуги доступні на офіційному сайті Постачальника в мережі Інтернет за  адресою: https://pret.com.ua/tariff?hard_tag_meta=for_company

1.2. У разі укладання Договору з дотриманням положень Закону України «Про публічні закупівлі», зміна ціни цього Договору допускається із настанням підстав, передбачених п.19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМ України № 1178 від 12.10.2022

 

2. Розрахунковий період.

2.1. Календарний місяць (розрахунковим періодом вважається період, який починається з 1 числа поточного місяця та закінчується в останній календарний день місяця).

3.Спосіб оплати за послугу розподілу (передачі) електричної енергії.

3.1. Через Постачальника з наступним переведенням цієї оплати оператору системи.

3.2. Оплата послуги з розподілу (передачі) електричної енергії здійснюється Споживачем на підставі виставленого Постачальником окремого рахунку з розподілу (передачі) електричної енергії або на підставі рахунку за спожиту електричну енергію, в якому Постачальником окремим рядком зазначаються дані про вартість послуги з розподілу (передачі) електричної енергії.

Розрахунок вартості послуг з розподілу (передачі) електричної енергії здійснюється на підставі регульованих тарифів на послугу з розподілу (передачі) оператору систем розподілу (передачі) та з врахуванням обсягів розподіленої (переданої) електричної енергії Споживачу відповідно до даних комерційного обліку.

3.3. Зміна регульованих тарифів на послугу з розподілу (передачі) оператору систем розподілу (передачі), у встановленому законодавством порядку, є підставою для зміни Постачальником ціни цього Договору в односторонньому порядку.

4. Спосіб та терміни оплати

4.1. Оплата за фактично спожиту електроенергію  визначається  відповідно до даних комерційного обліку.

4.2. Термін надання остаточного рахунку за спожиту електроенергію електропостачальником – протягом 3 робочих днів з моменту отримання інформації про обсяги споживання, згідно з даними комерційного обліку.

4.3. Термін оплати рахунків – 5 робочих днів від дати отримання рахунка.

5. Термін виставлення рахунку за електричну енергію та терміни його оплати

5.1. Здійснення розрахунків за електричну енергію – система онлайн-розрахунків «Персональний кабінет» на web-сайті Постачальника (далі – Персональний кабінет).

5.2. Для реєстрації у Персональному кабінеті Споживач використовує такі дані:

5.2.1. ім’я та прізвище відповідальної особи:_______________ ___________________________________________________;

5.2.2. контактний номер мобільного телефону:________________________

___________________________________________________;

5.2.3. електронна пошта_________________@___________.

5.3. Онлайн-розрахунки Сторони проводять в електронному вигляді, а саме: акти, рахунки, повідомлення про припинення постачання електроенергії, акти звірки та інші документи (далі - Документи), якими Сторони здійснюють обмін у процесі виконання цього Договору надаються Сторонами в електронному вигляді через  Персональний кабінет. Такі електронні документи визнаються Сторонами як офіційні.

5.4. Споживач самостійно отримує рахунок на оплату електричної енергії не пізніше 11 (одинадцятого) календарного дня наступного за розрахунковим періодом у Персональному кабінеті. Якщо рахунок за електроенергію не був отриманий Споживачем через Персональний кабінет на 11 (одинадцятий) календарний день наступний за розрахунковим – він вважається таким, що вручений Постачальником Споживачу 11 (одинадцятого) календарного дня наступного за розрахунковим місяцем та Споживач вважається з ними ознайомлений. Термін оплати такого рахунку обчислюється з наступного робочого дня після його вручення.

5.5. Всі інформаційні повідомлення Постачальник направляє на електронну пошту Споживача та/або номер мобільного телефону (вказані у цьому Договорі). У разі зміни реєстраційних даних Споживач зобов’язується повідомити Постачальника про такі зміни та підписати додатковий правочин. У випадку неповідомлення Споживачем Постачальника про зміну реєстраційних даних, відповідальність за невиконання або неналежне виконання умов Договору несе Споживач. Сторони зобов’язуються не розголошувати реєстраційні дані, зокрема пароль доступу до Персонального кабінету та унікальний код Споживача.

6. Розмір пені/штрафу за порушення строків оплати

6.1. За порушення термінів оплати за спожиту електроенергію, визначених відповідним Договором, Споживач сплачує Постачальнику пеню у розмірі подвійної облікової ставки НБУ за кожнен день прострочення платежу, враховуючи день фактичної оплати, 3% річних та інфляційні збитки. Ця сума зазначається у розрахунковому документі окремим рядком.

7. Термін дії договору та умови пролонгації

7.1. Договір набирає чинності з дати постачання електричної енергії, вказаної у Заяві-приєднання Споживача до умов публічного договору про постачання електричної енергії споживачу, якщо протягом трьох робочих днів споживачу не буде повідомлено про його невідповідність критеріям обраної комерційної пропозиції.

З споживачами, об′єкти яких приєднуються до мереж вперше, в тому числі, якщо  заява-приєднання подана через оператора системи розподілу, договір укладається з відкладальною умовою, відповідно до п.3.2.13. ПРРЕЕ та набирає чинності з дати включення комерційних точок обліку споживача оператором системи розподілу до реєстрів точок комерційного обліку постачальника.

 

7.2. Договір діє на умовах Комерційної пропозиції №3 «Для бюджетних/комунальних установ»(по факту) з моменту набрання чинності до 31.12.2023 року.

7.3. Дія Договору припиняється з таких підстав:

7.3.1.Закінчення строку, призупинення дії ліцензії з провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії Постачальником або її анулювання;

7.3.2.  У разі зміни власника об'єкта Споживача та отримання від нового власника (користувача) або оператора системи розподілу документального підтвердження щодо укладення договору про надання послуг з розподілу електричної енергії з новим власником (користувачем) - у частині постачання;

7.3.3.   Банкрутства або припинення господарської діяльності Постачальником;

7.3.4    У разі зміни Постачальника - у частині постачання електроенергії;

7.3.5 У разі неприйняття Споживачем своєчасно запропонованих (за 20 днів до введення в дію) Постачальником змін до Договору, що викликані змінами регульованих складових ціни (тарифу на послуги з передачі та/або розподілу електричної енергії) та/або змінами в нормативно-правових актах щодо формування цієї ціни або щодо умов постачання електричної енергії.

 

7.4. У разі, якщо на момент подання заяви-приєднання до Договору на об’єкт Споживача було припинено/призупинено постачання електричної енергії або надання послуг з розподілу (передачі) електричної енергії, то постачання здійснюється після його відновлення, у встановленому законодавством порядку, надання відповідних послуг.

7.5. Якщо в процесі виконання договору Постачальником буде встановлено невідповідність Споживача обраній комерційній пропозиції, Споживач має обрати іншу комерційну пропозицію, про що повідомляє Постачальника шляхом надання відповідної заяви-приєднання протягом 5 робочих днів з дати отримання відповідного повідомлення Постачальника. У разі необрання Споживачем іншої комерційної пропозиції у вказаний вище строк, Постачальник самостійно визначає комерційну пропозицію, критеріям якої відповідає споживач, за умовами якої буде відбуватись постачання електричної енергії. За сплином встановленого строку для обрання комерційної пропозиції (у разі її необрання споживачем) договір  набирає чинності на умовах нової комерційної пропозиції, визначеної постачальником, про що повідомляється споживач.

8.Компенсація за недотримання комерційної якості надання послуг.

8.1. Компенсація за недотримання постачальником комерційної якості надання послуг надається у порядку та розмірі, визначеному НКРЕКП.

9.Звіряння розрахунків.

9.1. Звіряння фактичних розрахунків з підписанням відповідного акту проводиться за вимогою Сторін.

10. Статус платника податку на додану вартість.

10.1 У разі  набуття  статусу платника податку на додану вартість, Споживач зобов`язаний  повідомити Постачальника протягом 30 робочих днів, шляхом направлення  письмового повідомлення  та копії документів, що підтверджують статус платника податку (витяг з реєстру платників ПДВ/Свідоцтва платника ПДВ)  на юридичну адресу Постачальника, з одночасним направленням скан-копій документів  на електронну адресу  t.grushetska@pret.com.ua.

У разі не повідомлення Споживачем Постачальника про набуття  статусу платника ПДВ, Споживач не має права вимагати реєстрації податкової накладної до дати надання документів, які підтверджують статус платника податку на додану вартість.

11.Територія здійснення ліцензованої діяльності.

11.1 На території Івано-Франківської області.

12.Урахування пільг, субсидій.

12.1 Відсутнє.

13.Постачання захищеним споживачам.

13.1 Відсутнє.

Ця комерційна пропозиція набуває чинності з 01 червня 2023 року